Dnes od Pepy Řepy

K čemu ty blogy jsou??? Někteří říkají, že jen žerou čas. Podle mého názoru mají jednu neuvěřitelnou vlastnost: díky nim se totiž ať virtuálně, tak fyzicky setkáte s lidmi, se kterými byste se nikdy bez blogů nesetkali. Někdy se dokonce stane, že i když se ze začátku zdá, že si příliš nerozumíte, vzájemnou diskusí se dokultivujete k postavení, kdy si rozumíte nebo se alespoň ctíte. Náš vztah s diskutujícím Pepou Řepou vskutku nebyl vzájemně adorující - ledascos jsme si pověděli..... když mi však poslal tento text, s potěšením jej zvu do prostoru, který mi byl aktuálně přídělen. Zvláště, když sama momentálně trávím svůj čas psaním traktátů České advokátní komoře, jak jsem úplně nevinnnnnnná, co se týká mého psaní "drobniček," a zvláště když se jedná o text, při kterém se nelze ubrániti i jistému pocitu závisti: safra - proč jsem to vlastně nenapsala já??? Takže dále Pepa Řepa:

Pohádka o radaru a černé díře.

V poslední době zaměstnává všechny výzvědné služby po celém světě pouze jedna kauza. - Černá díra v ČR. Nejedná se ani o propadlý trávník ve Stromovce, ani o živnost proslulé podnikatelky Margity Černé v Perlové ulici.

Koncem minulého století se objevily první zprávy o tom, že by se v Evropě mohl vyskytovat druhý bermudský trojúhelník. V celé východní Evropě a v České republice zvlášť, se počali ztrácet nejen lidé, ale mizely i peníze z bankovních kont. Jsou dokonce popsány případy, kdy zmizely celé průmyslové komplexy a už je nikdy nikdo nespatřil.

Dlouho nevěnovala CIA věci pozornost. Analytici tvrdili, že je po celém světě zaznamenáno ročně několik milionů ztrát panenství, není tedy důvod se znepokojovat. Věci se prostě ztrácejí, někdy jejich ztráta přináší i úlevu..
Analytiky nevarovalo ani to, že se ve stejné době počaly objevovat luxusní vily tam, kde to bylo nevysvětlitelné. Tvrdili, že jde o přirozený ozdravný proces, v souladu se zákonem o zachování hmoty...

Zvrat přišel až počátkem jednadvacátého století, kdy CIA získala přísně tajné zápisy zastupitelů Prahy 5, známé pod názvem Protokoly sliveneckých mudrců. Ty popisovaly případ starosty pátého obvodu, který tvrdil, že při sbírání hub v lokalitě Brd ztratil paměť a nemůže si vzpomenout, kam přišlo několik desítek milionů euro z EU. To už byl nepřehlédnutelný podnět. Byly vyslány dva satelity BRD 1 a PRD 2, neustále lokalitu sledující a hledající starostovu paměť.

Jistotu získala CIA po další ztrátě, a to jednoho z kandidátů na úřad prezidenta ČR. Byl všude, a to od rána do večera. Jedni tvrdili, že jde o dvanáctého, skrytého imáma, který přichází spasit svět a začíná Českou republikou, neboť ta si to nejvíc zaslouží. Jiní tvrdili, že je reinkarnací Šabataje Cvi a další, že je oživlým koštětem Harryho Pottera, které vymete všechny hradní pavučiny.

Jak to s ním bylo doopravdy nikdo dodnes neví, protože kandidát, kterého bylo všude plno, najednou zmizel. Podivné je také to, že si na něj nikdo nevzpomene, nikomu nechybí.. Naposledy byl viděn v pořadu Uvolněte se, prosím. Je podezření, že se uvolnil až příliš. Kriminální ústředna prověřila nejen všechny pobočky Ztrát a nálezů, byl prohledán i park u Hlavního nádraží. Nejenže nebyl kandidát nalezen, dokonce nebyl ani odložen do žádného z Baby-boxů. Věc naprosto nevysvětlitelná.

Případu se chopili proradní neoconi, příčina všech nepravostí. Lokalitu přesně zaměřili a pod záminkou stavby jakési navigační koule ji chtějí ovládnout. Počítají s tím, že navigační koule do černé díry nasměruje rakety z celého světa. To se přirozeně nelíbí místním obyvatelům, kteří mají obavu o své brambory, které mají v podzemí uskladněny.
Do místa byly vyslány různé lobbystické týmy. Světový věhlas získal tým Prof. Cvacha, kandidáta běd. Ani ostatní týmy však nezůstávají pozadu..V brdských lesích byla zaznamenána jak přítomnost zeleného medvěda brdníka, tak i hojný výskyt šmoulů shánšlivých. Někteří místní obyvatelé byli otráveni po požití hřibu satamáše obecného.

K večeru se brdskými lesy občas nese píseň Miloslava křivoústého: Poslední bitva vzplála……………
 

Komentáře

Příspěvky do diskuse se musejí týkat tématu. Vulgární příspěvky a příspěvky, které nemají nic společného s tématem, budou vymazány.

Čochtan napsal(a):

Nejlepší blog ve střední Evropě a přilehlém Posázaví. Super !!!

03.06.2008 06:35:54

pozorovatel napsal(a):

Prima. Možná by Pepa Řepa měl přidat i svou fotku - tak jako každý bogař na těchto webových stránkách.

03.06.2008 07:02:52

Český synek Nguyen napsal(a):

Zdravím Pepu Řepu.
Dobrý text.Celkem jsem se pobavil.Myslím, že byste měl v psaní pokračovat.Hezký den

03.06.2008 07:23:53

Ládik napsal(a):

Doufám, že blog bude mít 2. díl.

03.06.2008 07:31:49

perry napsal(a):

:-(..neskutečná slátanina o které pochybuji, že vyšla z péra Pepy Řepy. V diskuzích s ním sice mnohdy nesouhlasím, ale jeho příspěvky jsou inteligentní, tohle je stupidní a naprosto nedotažené..škoda, možná stačilo o panáka míň a byla by to nádherná pohádka:-))

03.06.2008 07:48:17

Iva2 napsal(a):

perry

Pochybovat dovoleno. I muži mají své dny :)))Pepu Řepu zdravím :)

03.06.2008 08:58:20

MA-FU napsal(a):

Ani mne Váš příspěvek nepobavil,snad je to tím,že v Podbrdí bydlímnu a ty brambory nebudou k jídlu natož k uskladnění.
Z kamer BRDu 1 a PRDu 2 je vidět jak se všude okolo zpevňují mostky a můstky a cesty jsou tak pěkné a renovovány ,že ani v centálním městě České Rep. nenajdete upravenější.Šmouly nezaznamenávám,to nejsem ani vyznavačem (a ani nikdy nebyla) písní Miloslava křivoůstého ani jiných srpů a kladiv

03.06.2008 09:07:15

Al Jouda napsal(a):

Nevinné žertování........

03.06.2008 09:12:48

džajár napsal(a):

Velmi zajímavé - aneb lesk a bída ptákostrany...

03.06.2008 09:41:42

Monika napsal(a):

Paní Kláro, tohle že byste chtěla psát?? Tato slátanina ve vás probouzí závist?? Asi jste přepracovaná... Být na blozích jen takovéto nevtipné tlachy a bláboly, pak opravdu nemají smysl. Naštěstí tomu tak není.

03.06.2008 10:03:44

xixao napsal(a):

Mozna rozdeleno do tri nestejne velkych casti by to mohly byt vtipne repliky na ruzne okamziky nasi nevesele soucasnosti, ale takhle v jednom celku ?
hmmmmmmm....

03.06.2008 10:14:55

Silvie napsal(a):

Pepa Řepa za normálních okolností píše skvělé ,vtipné a inteligentní postřehy. Co se ale "pohádky" týká, předpokládám, že si v tom vedru asi trochu víc hrknul něčeho ostřejšího.

03.06.2008 10:23:44

skeptický napsal(a):

Pane Pepo,

Every day in every way you are getting better and better.

Nedejte na ženský,už i malí kluci dobře vědí,proč si s nimi nechtějí hrát.
Když mně byly dva,jedna mi rozsekla na písku lopatičkou obočí.

03.06.2008 10:30:13

milo napsal(a):

Dámy a pánové,
se vztahem k humoru je to jako s chuťí na ryngle . Někdo to rád, jiný ne. Odhlédnu-li od subjektivních vkusů, je tento příspěvek poměrně významným českým prohlášením. V křivém zrcadle lze místní skutečnost lépe vidět.

03.06.2008 10:46:43

Občasný čtenář blogů napsal(a):

Tahle slátanina se Vám paní Samková opravdu líbí??? A ještě závidíte, že jste to nenpsala Vy??? No, myslím, že pro mně nastal čas přestat číst Vaše blogy.... Sbohem a šáteček.

03.06.2008 10:56:41

Amálka napsal(a):

Trochu vyčistit a vybrousit, a lecjaký seriózní tištěný plátek by takovéto mimořádné propojení obou hemisfér mohlo výrazně oživit. :-)

03.06.2008 11:09:47

Zach napsal(a):

Pani Samkova,kazde odlehceni trablu vsedniho dne je prima,to i pres protesty casti publika.
pozdrav Vam i Pepovi.

03.06.2008 11:22:00

Líný černý pes napsal(a):

to Pepa Řepa :
Je to příjemné pobavení, jenže - když píšete pohoršen a rozlícen, Váš text je jaksi spojitější, metafory barvitější ....

Ale hřib satamáš je super, bude zařazen mezi houby otravné.

to ostatní :
Jo, kritizuju, protže P.Ř. taky závidím.

03.06.2008 11:22:26

skeptický napsal(a):

Božka se sice dostala na inflační bankovky,ale na bratry Grimmy prostě neměla.Tam bych to všechno hledal.

03.06.2008 11:34:16

vydavatel napsal(a):

Pane Pepo, proč jste se neozval na kontaktní adresu na blogu pana Buqoye?

03.06.2008 11:34:52

Kritik napsal(a):

Škoda, že z toho pěkného humoru plyne jen beznaděj.

03.06.2008 11:45:08

actor_publicus napsal(a):

Paní Kláro,
děkuji za zveřejnění díla mistra Pepika Řepy.

Pane Stejskal,
zamyšlení pro Vás. KVS Vám vyfoukla spisovatele. :-)

Pane Pepo Řepo,
nenechte se odradit závistí.

03.06.2008 12:00:19

novotný napsal(a):

To jsem netušil, že paní Samková je tak ubohá. Kdyby měla takové znalosti a znala tolik jazyků tak dobře jako europoslanec Ransdorf.

03.06.2008 12:11:11

Th napsal(a):

Měl si dát Pepa Řepa rande s Tamarou a bylo by po problému.Ani by nepřišla o panenství.

03.06.2008 12:56:30

Kopidová napsal(a):

Paní Samková-Veselá, vy máte brilantní smysl pro humor a moudrý nadhled, tohle je konspirační slátanina. U mě se teď Pepa Řepa definitivně ztrapnil.

03.06.2008 15:02:10

Jiří bakkal napsal(a):

Paní doktorko, to jste se zase vykecala, co?

03.06.2008 15:14:34

kancelarska_mys napsal(a):

Kde má ta pohádka kladného hrdinu? Statečného prince, Nebojsu nebo českého Honzu s ranečkem buchet?
Kde má vítězství dobra nad zlem a šťastný konec (zazvonil zvonec a pohádky je konec)?
Prosím dopsat až do konce!

03.06.2008 15:38:13

ruda napsal(a):

Když nemám čas a bleskově projíždím diskusi, Pepa Řepa je nick, který moje rolování zastaví. Jeden z těch, jejichž příspěvky čtu vždy.
Pokud smím -jejich hodnota je dle mého názoru jinde.

03.06.2008 16:21:59

Ivan Hochmann napsal(a):

Pepo,
přišel čas ,aby jste svou vtipnou kaší polaskal bolavé duše pitomých pravičáků,truchlících nad rozpadem ODS a připravil scénář Paroubkovic předsednictví EU.

Jsem zvědav kam se Váš vtip poděje.Ivan.

03.06.2008 17:58:49

Stařeček napsal(a):

pěkná slátanina

03.06.2008 18:02:46

Skogen napsal(a):

Dobré, leč doporučuji sáhnout po Orlovi pravém, mořském. ten se s váma párat nebude, nicméně polovina národa se zcela jistě zasměje, pro jistotu vám nepovím která ;o))

03.06.2008 19:35:57

Renata Vostrovská napsal(a):

ČESKÝ HONZO, kam ses poděl? Nejdřív nám díky vládnímu souhlasu Vasja vypomáhal, teď to vypadá, že díky vládnímu souhlasu tu budeme mít Johnyho.
Honzo náš, kde teď domov Tvůj? Vrať se do našich pohádek, vždyť Johny je pašák, tak nemá zapotřebí kouska Tvé země. Strach má velké oči...

03.06.2008 20:11:18

Hurá napsal(a):

Pepo Řepo smekám a gratuluji ! Hlupců si nevšímejte,nepochopili.

03.06.2008 21:14:16

ruda napsal(a):

Hurá:
Pochopil jsem rozdíl mezi elegantní lehkostí a křečovitou snahou. U takového Kameňáku jste se musel uřehtat.

04.06.2008 09:30:23

Gita Skalova napsal(a):

Jsem asi prvni,ktera clanek pochopila. Autor je mozna jeden ze sklepaku. Stejny druh ironickeho, sakrastickeho humoru z ktereho jde trochu mraz. Nastavene zrcadlo, pokrivenou tvar mame vsichni. Nekdo ma koutek doprava, nekdo doleva.Kladny hrdina chybi.

04.06.2008 09:32:26

skeptický napsal(a):

Kladný hrdina byl unesen našimi socialistickými básníky,a nachází se s ostatními v 2.p.mn.čísla a nemůže ven.

...a je to krev našich hrdin,jež svobodu nám dala...

04.06.2008 10:00:28

kancelarska_mys napsal(a):

Pane S.,

kterýže to veršotepec zaklel ubohého hrdinu do Vámi uváděné podoby? Neopsal to od Nerudy nebo od Hanky, padělatele RKZ?

http://kix.fsv.cvut.cz/win/...

:-)

Pepa sepsal pěknou jedůvku, je za ní víc, než se na první přečtení zdá, ale pohádka to není, chybí ten element, ztělesňující vítězství dobra nad zlem jako v každé pohádce...

04.06.2008 10:33:14

skeptický napsal(a):

Milá Myši,

Dodnes to nosím v hlavě,jak nám češtinář recitoval ...našich hrdin...,a rád říkal Jana Ámosa Komenského, a ... ná,ehm,pravda.

Bohužel jméno dotyčného básníře se mi v paměti nedochovalo.
Ale máme novou generaci.Včera na návštěvě u tuším,že se jmenuje Šíp,byl nějaký Dědeček,spolu se Suchým,a část jeho básně byla ch.iji,tudíž žiji.Co je potom takový hrdina.
TOTO jest básníř.

Pamatuji i doby,kdy se hrdinové schovávali v románech.
Potvrdila se mi teorie,že ženy mají jinou logiku(pokud vůbec),a nelogičnosti,jež mužům připadají komické,jsou na nich ztraceny.

04.06.2008 10:54:16

skeptický napsal(a):

P.S.
Také jsem znával pohádku,jak Kašpárek zvítězil mžikem nad kouzelníkem Zamrzlíkem,slyšel vyprávět taxíkářskou pohádku,jak od nějakého Rusa dostal sto doláčů dýško,a pohádku,jak pejsek udělal hromádku,a jednu o dobré kryse Vasilise a zlé kryse Šušaře.
Dívčí pohádky obvykle končí svatbou,asi to autor ke své škodě opominul.

04.06.2008 11:24:33

klára Veselá Samková napsal(a):

Tedy svatby se vám zachtělo, bobbánkové, kladných hrdinů a dobrého konce - a to v Čechách?? No fuJ!! le když mi ten textík už Pepa vyfouk, tak si dovolím alespoň nástřely k závěrům:
AD svastba - což takhle Bursíka s Kateřinou Jaques??
A š´tastně by spolu v Brdech žili až na věky.....
A koule radaru by se přemístila na kouli na Strakovce, konec konců koule jako koule a ve Strakovce samotné je již těch koulí víc.... jakož i... no fuj, to už raději nedopíšu.
Čímžto pádem jsou kladní hrdinové též identifikovatelní a nezbývá než zvolat:
Viléme - Hynku - Jarmilo!!

zdravím Pepu Řepu jakož i ostatní, KVS

04.06.2008 11:35:55

skeptický napsal(a):

Za mých mladých let byl Hynek první.Ale to už je dááávno.
Jestlipak víte,že nikdo nemá tušení,jak K.H.M.vypadal?

04.06.2008 11:50:08

skeptický napsal(a):

P.S.
Pokud byste si ho chtěla trochu zlidštit,více na Zvrhlý romantik Karel Hynek Mácha.

04.06.2008 12:23:33

kancelarska_mys napsal(a):

To S.
Ajta krajta, přímo předseda českého PENklubu Jiří Dědeček takhle umně veršuje v televizní show dva tři, á dva tři? Toť opravdu básníř!!! Do Villona má drobátko daleko. Zdá se, že poezie v českých luzích a hájích opravdu skomírá, PENklub asi taktéž....

Taky pamatuji Hynka v prvním pořadí...Matně si vzpomínám, že kdysi se podle lebky někdo pokoušel zrekonstruovat podobu, výsledek byl portrét á la drsňák, ale už si nepamatuji, kde jsem to viděla, dost se lišil od čítankového Šírova portrétu i od Zrzavého ilustrace...Rozluštění a vydání jeho intimních deníků ho velmi polidštilo, možná až moc, nebyly určeny pro oči veřejnosti.

Kláro, není těch kladných hrdinů nějak moc? Tak který? Modrý nebo zelený?

04.06.2008 13:20:57

Renata Vostrovská napsal(a):

UŽ JE TO TADY... teď se mi bude dobře spát - takový hepík a tolik klaďasů a pro NEmatematiky dobře pochopitelný Dědečkův důkaz, že oni hrdinové mezi námi žijí.
Díky, Kláro, DÍKY.

04.06.2008 13:59:19

skeptický napsal(a):

Císař Caligula prý jmenoval svého koně senátorem.

04.06.2008 14:10:36

klára Veselá Samková napsal(a):

skeptiku, vím, že nikdo neví, jak khm vypadal. A jeho deníky jakož i méně známou poesii znám... :-)
milá kancelářská myši, a vy snad víte o nějakém politikovi, který by NEBYL kladný hrdina?? :-)
KVS

04.06.2008 14:14:07

skeptický napsal(a):

To KVS :
prosil bych oslovovat beze zkratek.Jeden činitel toho jména už tu je,takže když dělám ostudu,tak jen sobě.

Na titulech jinak nelpím,tatíček Masaryk nám to zakázal.

Jinak se klaním,já také myslím,že jste nevinnnnnnná.

04.06.2008 14:20:29

Pepa Řepa napsal(a):

Obávám se, že plánovaný sňatek paní Kateřiny a pana Bursíka a následné přesídlení do Brd, by mělo za následek vznik nové občanské iniciativy s názvem: Raději radar.

Ani připravované svatořečení Miloslava Křivoústého spásu zřejmě nepřinese, i když KDU-ČSL navrhuje jako nový státní svátek 13. září- den Jana Zlatoústého a Jana Křivoústého.

Pokud jde o dvě nejsilnější strany, nebudou už dávno existovat.ČSSD vymře na řetězovou hladovku, kterou (jak se později objasní) vnuknul jejím členům dlouholetý agent Mossadu Tata Mash.

ODS bude rozložena známým slánským bacilem, kterým už jednou známý bacilonosič infikoval KSČ tak, že po jeho vstupu do této strany došlo v krátké době k událostem 17. listopadu 89.

Záchranu vidím pouze ve vytvoření nového politického subjektu, který se stane páteří nového, lepšího systému. Strany bezpáteřných. Účast bude hojná.

Paní Kopidovou a ostatní feministky asi opět zklamu.

Budoucí kladný hrdina se narodí z muže. Protože - dle proroctví- nesmí po narození upadnout do prachu země jsou dováženy původní pakistánské kalhoty s rozkrokem u kolen.Zřejmě se kladný hrdina narodí rapperovi.

Pro jistotu budou zřízeny dva baby-boxy.Jeden u sochy Brunclíka, druhý ve Vlašimské porodnici.

Pokud ovšem, milé dámy, máte lepší zprávy a o žijícím kladném hrdinovi, rád uznám svůj omyl.

P.S. Prozradím vám sladké tajemství. Ten blábol jsem nepsal já, ale mí poradci.
Alzi Heimmer,korejec Park-In-Son a jistý pan Jelínek z Vizovic. Psssst!

04.06.2008 15:04:03

Renata Vostrovská napsal(a):

Mít senát složený z krásných koní by vyšlo levněji, výkony srovnatelné, výstupy pohlednější. Učme se z historie!

04.06.2008 15:11:41

Renata Vostrovská napsal(a):

NENÍ NAD PORADCE - i když dřívější "rádce" se mi jeví jako přesnější (v Šíleně smutné princezně i znamenitě zachycení). STRAKONICKÝ DUDÁK je onen hledaný a třeba šel do Řep. A která žena by se nevzdala porodu ve prospěch muže, nechť dokáže, zda-li může.

04.06.2008 15:23:22

skeptický napsal(a):

Paní Renato,historie se opakuje.

Vážený nadkolego Pane Pepo,
vítejte mezi plebs,voni jsou úplná sereblita.Já Vás tu hájím před ženskými,a kurýruji si rýmičku,zatímco se paní Samková odhalila coby ženistka na dalším blogu.

Žena to je plémě hadí,kdo ji hladí,toho zradí.
Měl jsem to tušit,když tak tvrdošíjně tvrdila,že děti se nebijí.

04.06.2008 15:28:09

pepr napsal(a):

Bohužel nelze z textu dohledat, jakou to konkrétní myšlenku autor prezentuje...

04.06.2008 15:41:11

Pepa Řepa napsal(a):

To pepr
Žádnou. Pojem myšlenka je mi naprosto cizí.

04.06.2008 15:57:55

Renata Vostrovská napsal(a):

Souhlas - HISTORIE SE OPAKUJE.
Jen by se třeba už nějak mohlo projevit, že opakování matka moudrosti. Jenže co čekat od ženské :-)
Jsem z generace vychovávané i případným pohlavkem. Vidno i z "Obecné školy" - tělesné tresty nemusí být vždy naškodu. Klukům něco vysvětlit.. :-D

04.06.2008 16:07:33

Pepa Řepa napsal(a):

To skeptický
děkuji za obhajobu, drahý nadkolego.
S tím hlazením mě také něco napadá, ale musím se krotit, protože jsem tady coby nájemník v jakémsi virtuálním prostoru.
Už takhle jsem paní domácí pěkně zavařil.
Hrát na mašinku si můžeme někde u Kolína.

Paní Vostrovská: Nemůže. To i to.

04.06.2008 16:10:50

skeptický napsal(a):

Paní Renato,

Kdyby ty koně alespoň byli krásní,tak neřeknu.

Pane nadkolego,
You are up the shit creek without a paddle!
Jste paní domácí zauzlován,to by Vám mohlo pokazit styl.

04.06.2008 16:16:09

kancelarska_mys napsal(a):

Nemůže být opakování otcem moudrosti? Bylo by to politicky korektní?

04.06.2008 16:45:13

skeptický napsal(a):

Vážená myši.

Opakování může být otcem moudrosti,pokud titan Okeanos = opakování.
Opakování může být matkou moudrosti,pokud Thetis,sestra a manželka Okeanova = opakování.

Moudrost Metis je dcerou těchto rodičů.
Jinak je též známá coby Sophie.
Zeus ji svedl(asi to bylo zpozahradeb,dalo mu to moc práce,a když byla těhotná,dozvěděl se,že porodí boha většího,než je sám.(podobnost s Herodem).
Tak ji spolkl(spolknout moudrost),občas z něj mluvila(mluvila z něj moudrost).Pak ho bolela hlava(myslet bolí),tak mu ji otevřeli sekyrou(jsi hlava otevřená),a narodila se Athéna.Takže porodil vlastní dceru.
Paralelu se svatou trojicí vynechám,to je tajné,ať si s tím svatí otcové lámou hlavu.

04.06.2008 17:13:36

Pepa Řepa napsal(a):

No vidíte, myško
když se narodila Athéna svému tatínkovi, proč by se nemohl budoucí kladný hrdina zrodit z muže?

Dnes je možné všechno. To už říkal Werich. Měl problém rozeznat chlapa od baby.
Co by asi říkal dneska?

04.06.2008 17:34:23

skeptický napsal(a):

Pane Pepo,
na následujícím blogu jsem zanechal otázku,která mne trápí.

04.06.2008 17:38:23

Renata Vostrovská napsal(a):

Pantátové, taťka Šmoula by z Vás měl radost nehledě na politickou korektnost, bohové se jistě z Vašich mouder radují, Werich by koukal, že jsou nás milióny, asi by ho rozbolela hlava z "Proč zrovna dneska?" by měl něco říkat, Ježíš Kristus by začal s opakováním... Logika - proč musí být ve všem logika? Sofiina volba
:-)

04.06.2008 18:54:59

Jeníček napsal(a):

Hmm. Zábava musí být ... O čemže přesně se zde hovoří?

05.06.2008 09:34:32

buldatra napsal(a):

Mám pocit,že v pohádce o černé díře je hrdina,jedno jestli kladný nebo záporný,naprosto zbytečný.Černá díra není pro hrdiny.Tak mě napadá,že jako vhodná doplňková četba k pohádce,kterou spáchal pan Pepa Řepa by se hodila povídka od Sama J. Lundwalla „Nic pro hrdiny“.(naprosto geniální dílko-vřele všem doporučuji).Mnozí by pak pochopili nepochopitelné,jiní by naopak měli ze zdánlivě pochopeného v hlavě ještě větší zmatek,než mají dnes.
Radar taky není pro hrdiny.Je jen pro zviditelňování a to zejména politiků,zelených mozků,přidružených přicmrndávačů a popřípadě nezadržitelně letících objektů kdesi v dálce.
Zviditelní možná občas i nějakou tu černou díru,dovnitř ní však nevidí.

V souvislostí s touto pohádkou mě napadlo,že by nebylo vůbec špatné,kdyby existoval pohádkový blog.

A na něm by se vyskytovaly pohádky,které se nevyskytují nikde jinde,pohádky nové,originální od autorů známých i neznámých,profesionálních i od diletantů.
A samozřejmě pohádkové komentáře.

Pohádky rozdělené do kategorií.Například pohádky politické od politiků pod souhrnným názvem:neskutečné historky .Nebo neskutečné pohádky?
Pohádky pro děti,pubescenty,dospěláky v různých fázích dospělosti,pro zženštilce,mužatky,drsňáky,feministky,revolucionáře,atd.Zkrátka pro každého něco.

05.06.2008 12:19:49

Renata Vostrovská napsal(a):

Pane Pepo Řepo,
Vaše pohádka mi způsobila noční můru:
Kolem černé díry stojí lid, který kdysi zpíval: "Běž domů Ivane", mává praporky USA a sborově pěje: "Ty jsi Johny Američan a to něco znamená"

Z té hrůzy mě probudila Krylova píseň:
V STUDENÉ PARÁDĚ
KOŽENÝCH KŘESEL
SEŠLI SE K PORADĚ
VÝROBCI HESEL
MNOHÉ CO HROZILO
POZBYLO PUNCE

PAMATUJ!

Moc ráda se bavím, ale je vždy namístě švejkování, i když za to můžou Vaši poradci?

05.06.2008 12:20:29

Pepa Řepa napsal(a):

Paní Vostrovská
rád bych vám na závěr napsal něco optimistického. Třeba, že zazvonil zvonec a pohádky je konec.

Nezazvonil. Někdo ho mezitím šlohnul.

05.06.2008 12:56:48

skeptický napsal(a):

Pane Pepo ,

za Váš výkon Vám věnuji báseň u příležitosti horkých letních dnů :

When the weather's hot and sticky,
that's no time to dunk your dickie,
When the weather's cool and breezy,
makes the dunking really easy.

05.06.2008 13:10:38

mys_kancelarska napsal(a):

Myš má polední pauzu a místo oběda posílá podobnou dobrou radu! Ale fujfujfuj, to nám asi pan editor vymaže, sprosté básničky na slušném blogu o politice, ekonomii, kultuře atd. asi trpět nebude......

When the weather's hot and sticky,
it ain't no time for dunkin' dicky.
When the frost is on the punkin',
THAT's the time for dicky dunkin'!

05.06.2008 13:44:45

skeptický napsal(a):

Tady probíhá tajná komunikace pro
zasvěcené.Kdyby tady nebyla myš,která řvala,tak to mohlo potichu projít.
Ani jedno sprosté slovo nepadlo.
Když tak pumpkin.
Alou do díla budovat kapitalismus.
Kam čert nemůže,...

05.06.2008 14:07:10

kancelarska_mys napsal(a):

Myš se velice omlouvá všem zasvěcencům, že jim rozhrabala pískoviště. Pápá...

05.06.2008 14:16:48

skeptický napsal(a):

No proto.

05.06.2008 14:21:18

Pepa Řepa napsal(a):

Musím uznat, že ta myší verze je zajímavější.
Docela by se hodila k prvnímu příspěvku feministy na vedlejším článku.

Myško, škoda, že mám už po sezóně, s vámi musí být docela sranda.

05.06.2008 15:27:02

Pepa Řepa napsal(a):

Omlouvám se, chvíli nebudu.
Jdu zasadit dýni. Třeba zase ma podzim, až přijdou první mrazy...

05.06.2008 15:35:37

Pepa Řepa napsal(a):

Pardon dámo, myšší verze.
Zase by vás macho odrbal o jedno š.

05.06.2008 16:34:08

skeptický napsal(a):

Jak říkal ten Franta : Máňo,zamlada s tebou bejvala velká p...
Dnes uz zůstala jen ta velká...

05.06.2008 22:45:10

Cikrt-budoucí ministr zdravotnictví napsal(a):

Klára začne na svém blogu krmit čtenáře dalšími pohádkami o generacích své nadmíru inteligentní familie, zejména o pracovním nasazení svého tatínka, kdy vedle něj blednou i ostřílení bolševičtí Stachanovci. Z posledního zbytku sil bude v rámci obhajoby pronásledovat Čuňase ve prospěch "SVÉHO ZVIDITELNĚNÍ" v případu stíhání Urbanové
a ještě více uvrhne do ténat orgánů činných v trestním řízení tu nešťastnou ženštinu.

06.06.2008 09:05:06

skeptický napsal(a):

Khon a Roubíček jdou s manželkami na procházku.Pánové vpředu ,dámy v závěsu.

Přijde řeč na manželské povinnosti.Khon přizná,že nic moc.Roubíček ale tvrdí ,že takhle na jaře je pořád ještě kanec.

Zezadu se ozve protivné zakašlání paní Roubíčkové,ehm,ehm.

Roubíček znejistí,a povídá : no řeknou,Khon,copak bylo letos nějaké jaro ?

Na tu dýni bych moc nesázel,leda tak ty semínka na prostatu.

06.06.2008 09:27:47

kancelarska_mys napsal(a):

To PŘ
:-)

Macho, pro samý machismus nezapomínejte na gramatiku - myší, dycinky myší s jedním š!

Myš se od machistů odrbat nenechá!

A dýně prosím vysazujte na kompost, teplo z rozkládajících se rostlinných odpadů prospívá jejich růstu :-).

06.06.2008 09:31:26

kancelarska_mys napsal(a):

To Cikrt budoucí

Joj, vy tady na cizím blogu zakládáte věštírnu? Z čeho budete předpovídat další kroky pí. KVS? Z kávové sedliny? Z tarotových karet?

Nechcete si založit vlastní věštecký blog? Nedostatkem návštěvníků, zejména politiků by jistě netrpěl....

06.06.2008 09:36:54

skeptický napsal(a):

Mně se ten myšší taky nezdál,ale Google se hemží oběma tvary,tak jsem radši mlčel.

Asi je to populární miskoncepce,jako že zákazník má vždycky pravdu,anebo ta rukojmí.
Tak to vezmeme do obouch dvouch rukouch a uvidíme.

Milá Myši,tak nám to zatím prochází,asi díky Vám, pan S. je gentleman.

06.06.2008 09:45:06

Cikrt-budoucí ministr zdravotnictví napsal(a):

Pro kancelářskou myšičku :

Tu věštírnu založím, až se stanu ministrem a teprve po vykopnutí z koryta. Tak nějak, jak u emeritního ministra Baudyše.

Mimo jiné, není třeba věštit u JUDr.,advokátky,spisovatelky,kverulantky,bojovnice za všechno a to jen, aby se zviditelnila - stačí si přečíst její blog.

Když tak čtu ty její pohádky, tak mne napadlo, že jsem kdesi četl, že někteří lidé mají jednu mozkovou hemisféru větší, než druhou, KVS je má větší obě-prostě je to nejlepší, co v této zemi se s právníků vylíhlo...

06.06.2008 10:26:18

Cikrt-budoucí ministr zdravotnictví napsal(a):

Ach ta gramatika, Horníčkovi taky řekla učitelka, že z něj jednou bude veliký spisovatel, ale bude potřebovat k tomu 3 gramatiky. Já asi čtyři... píši si pětku s právníků opravuji na z právníků.

06.06.2008 10:29:30

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane, který užívá vtipný nick "Cikrt-budoucí ministr zdravotnictví",

vydávat se za někoho jiného je na těchto stránkách v rozporu s Kodexem diskutujících. Od teď budu texty podepsané tímto nickem mazat.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů

06.06.2008 11:04:02

Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy napsal(a):

Milá Klárko,
jde o vynikající metafyzickou satiru připomínající styl Bohumila Hrabala. Myslím, že by to v tomto duchu chtělo celou knížečku satirických mikropovídek. Přemýšlej o tom. Za pokus by to určitě stálo. Co se týká veřejného čtení, v "Rytířském sálu" měšického zámku je kdykoli prostor k dispozici.
Zdraví, Jenda

06.06.2008 12:03:44

Dr.Dr. Jan Berwid-Buquoy napsal(a):

to Klára Veselá
Ještě malý dovětek. Nevím, zda-li tvrzením, že se jedná o článek PŘ si neděláš srandu. Nedovedu si představit, že by něco podobného sesmolil bez cizí pomoci, ale četl jsem (Jones) zajímavou informaci. Schizofrenici mohou být čas od času nadprůměrně inteligentní i když většinu dne tráví ve svěrací kazajce.

06.06.2008 12:13:31

Renata Vostrovská napsal(a):

HA HA HA HE HE HE HI HI HI
(to snad pro dnešek stačí)

Proč jen se cítím jako paranoik?

ČÍM BYCH SI MOHLA TOLIK POZORNOSTI ZASLOUŽIT?

Máňo, ó, Máňo léta jdou...

Že jsem sem dnes chodila!
Už to víckrát neudělám.

Jak lehko se dá ublížit

06.06.2008 12:58:56

Pepa Řepa napsal(a):

Jejich jasnosti, já nejsem schopen bez cizí pomoci dojít ani na WC.
Od tohoto primitivního blábolu, od té slátaniny se distancuji.

Tedy ještě jednou.
Autory jsou: Herr Alzi Heimmer. korejec Park-Inn-Son a pan Jelínek z Vizovic.

Schizofrenie? Ani náhodou. To je rozdvojení. My jsme multli, nás mnogo.
Dokonce po nás kdysi pojmenovali osobní vůz. FIAT Multipla.
Pro ně by to auto nebylo. Nic ve zlým, ale tam by se jejich jasnost nevešla, ani kdyby vyndala zadní sedadla.

skeptický napsal(a):
Jak říkal ten Franta : Máňo,zamlada s tebou bejvala velká p...
Dnes uz zůstala jen ta velká...

U nás zase jinej Franta zastává názor, že ženská bez p..., ehm bez pozadí, je jak balkon bez zábradlí.

Děsná představa. Já vylezu na židli a mám závrať.Radši se držím jak klíště.

A co voni, jasnosti? Jak jsou na tom oni? Jak je to u modrý krve?

V jejich životopise je uvedeno, že harmonicky navštěvujou s jejich paní místní podniky. Vy v pondělí, ona ve středu.

Kdybych nebyl v podnájmu na cizím blogu, položil bych otázku jak to maj se sexem. Takhle se raději neptám.

06.06.2008 13:02:27

skeptický napsal(a):

Pane Stejskale,
napadlo mne,jestli ten pan C.,budoucí ministr Z. a pan C. nejsou jeden a tentýž.Motivace by byla zřejmá.
Objevil jsem na netu celé bitevní pasáže z mého oblíbeného filmu ZULU.
Stojí za shlédnutí.Vy si rád hrajete na vojáky.

06.06.2008 14:04:11

skeptický napsal(a):

P.S.Martini-Henry v akci.
S.

06.06.2008 14:05:52

buldatra napsal(a):

To Pepa Řepa:

Promlouvá-li k nám šlechtic svým přirozeným ušlechtilým způsobem(navíc frustrován svou vlastní neschopností napsat záměrně pohádku,i když mnohé jeho výtvory pohádky připomínají),je to pro nás zástupce lidu obecného, vždy nesmírně silný a poučný zážitek.Něco jako silný kafe,štamprdla slibovice 56° ročník 1960,pivo z pátého schodu,Zwaigeltrebe ročník 1985 a to všechno smícháno dohromady a vypito na ex.

Snad právě proto těší se mnozí nositelé,i ti vysoce postavení takové úctě v našich končinách.
Že by typický šlechtický povahový rys?

06.06.2008 14:13:08

kancelarska_mys napsal(a):

Macho Pepcho,
:-)
vy nás ale taháte za fusekličku - tvrdíte, že nedojdete kamsi, ale na židli vylezete? Mmm, jste opravdu pohádkář... Nechcete dát ještě do placu nějakou další pohádku, a´t má pan hrábě inspiraci pro vlastní tvorbu?

06.06.2008 16:13:21

zdenek napsal(a):

trapnej humor,ale je to angažovaný,tak to napsal určitě nějakej blbec...pomooooooc,je to tak na úrovni časopisu Mladý Svšt z 80.let .jen tak dál mládeži,už Lenin říkal "nedostaneme-li do politiky ženy,nedostaneme do politiky masy"-takže já děkuji za každou takovouhle angažovanou a navíc vtipnou slepici

06.06.2008 18:00:19

klaravesela napsal(a):

Teda konečně vidím, že ty blogy skutečně maj smysl.... kdy jste se naposledy takhle obveselili??

Milý Pepo Řepo, nasadil jste laťku vysoko.... co si počneme s blogovým námětem na sex?? Pane Stejskale, zadejte pravidla, nechť alespoň něco zůstane neumazáno!!! Tohle téma tu ještě nebylo, to bychsme měli zkusit...

07.06.2008 08:03:31

Pavel Krajtl napsal(a):

Pohádka? pohádku prý bývají poučné. Vtipné? Křečovité.

Už to nehul.

08.06.2008 06:18:15

skeptický napsal(a):

Pan Stejskal onehdy pravil,že diskutovat se dá o čemkoliv,ale nesmíme být zatvrzelí.
Sám si ale myslím,že námět je to pro muže v důchodovém věku a ženy přes čtyřicet přinejlepším úsměvný.

08.06.2008 06:26:47

zdenek napsal(a):

s tím sexem je to dobrý nápad,pokud Vám můžu radit ,
pište o sexu i věcech veřejných v přiměřeném poměru pokud musíte být vtipná

08.06.2008 10:42:35

stejskal napsal(a):

Pište, paní Kláro, pište.

Já si o sexu čtu moc rád. Ostatně jsou to pro mne ty vzácné chvíle, kdy s ním mám ještě neco společného ;-)

Všechna potřebná pravidla (resp. případná omezení) najdete ve zdejších Kodexech. Nic dalšího netřeba.

Libor Stejskal

08.06.2008 11:32:07

skeptický napsal(a):

Vážená paní KVS,

Takže to máte úředně schváleno,těším se na nový blog,námětem by mohla být třeba poslední klarifikace,jestli si ještě dokážete vzpomenout.

08.06.2008 14:25:12

Pepa Řepa napsal(a):

To stejskal
také mám rád sci-fi.

To skeptický
téma sexu bych přenechal jejich Jasnosti.
Dlouho se neozvala.Taky asi pátrá ve své paměti, kdy to bylo naposled.

08.06.2008 16:04:21

skeptický napsal(a):

Trochu mi to připomíná stařečka,kterému doktor sdělil,že bude muset snížit svůj sexuální život o polovinu.

Ten pak chtěl vědět kterou,tu co na to myslím,nebo tu, co o tom mluvím.

09.06.2008 09:53:29

mira napsal(a):

Gratulace. Vaše hra se slovy mi připoměla Stephena Leacocka.

09.06.2008 14:33:44

albatomba napsal(a):

nevíte někdo, proč se ta ženská nejmenuje prostě jen Veselá nebo prostě jen Samková?

09.06.2008 15:28:37

skeptický napsal(a):

Možná,že se v tomto případě mýlím,paní veselá-Samková promine,že se do toho pletu,ale mám vysvětlovací mánii.

Pokud u rodů slavných jmen dojde k situaci,že by rodinné jméno vymřelo tam, kde jsou jenom dcery,bývá zvykem,že se udržuje i jméno panenské spolu se jménem
manžela.
Moje dcera kupříkladu může udržeti rodinné jméno ještě jednodušším způsobem,když si pořídí potomka,aniž by se obtěžovala provdat.Co taky s nimi,že?

09.06.2008 15:47:29

skeptický napsal(a):

P.S.Na něco podobného dojel Mistr.

09.06.2008 15:49:53

klára veselá samková napsal(a):

AD albatomba a skeptický: pánové, máte u mě černý puntík - nečtete moje blogy a moje komentáře k diskusím, kde jsem svoje dvě jména již vysvětlovala: takže ještě jednou: před 15 (slovy patnácti) lety jsem se provdala. Je kulturním zvykem v zemích Koruny české, aby žena pevzala jméno svého manžela. Učinila jsem tak i já. Až do roku 1998, kdy se změnil zákon o matrikách a dovolil mi připojit k provdanému jménu zase i jméno dívčí, probíhaly minimálně jedenkrát týdně tyto rozhovory:
zvoní mi telefon - crrr- crrr
já: dobrý den, Veselá
2: dobrý den, potřebuji mluvit s doktorkou Samkovou
já: ano, to jsem já
2: ale vy jste říkala, že jste Veselá
já: ano, ale, víte, já jsem se před rokem (dvěma, třemi...etc.) provdala a jmenuji se Veselá.
2: aha, takže vy jste Samková
já: ano, ale jmenuji se Veselá
2: počkejte, vy nejste Samková?
já: jo, jsem Samková, tak co si přejete???

Nemylte se, většina takto diskutujících byla vysokoškolsky vzdělaní muži. Což jsou, předpokládám, i albatomba a pan skeptický.
HOWGH. KVS

09.06.2008 17:34:32

skeptický napsal(a):

Takže za dobrou vůli tady vysvětlit možné pohnutky mám pocit,že jsem dostal vynadáno.

Jak doma.Blogy čtu jen v případě,že titulek je mimořádně ujetý,nebo zajímavý.Jsem dost selektivní,nekecám zas úplně do všeho..

Nikdy nepředpokládejte,věci nejsou co se zdají,a vice versa.Jsem v civilu od krav.

Nemylte se,víte, ono s tím vzděláním,se to už dneska nepozná.

09.06.2008 21:12:16

Jentak Šelkolem napsal(a):

Pane Albatombo,
já autorku podezřívám z toho, že dvě jména používá proto, aby byla zajímavá. Tedy zajímavější. Ten problém se dvěma jmény, který uvádí - neobstojí. Ten by totiž měla pomalu každá ženská.
V tomto třeskutě intelektuálním prostředí jsem ale s takovým názorem zřejmě asi poněkud osamocen. Brodě se po kolena v hustém intelektuálním patosu, cítím stejné puzení jako kdysi básník, který ocitnuv se na seanci jakési sekty, nemohl se ubránit, aby ve chvíli ticha ve tmě nezvolal: Vyližte nám pr.del!

10.06.2008 00:19:02

kancelarska_mys napsal(a):

Ach,

konečně někdo, kdo umí správně používat přechodník přítomný i minulý! Sláva budiž Vaší češtinářce, milý Jentaku. Kteráže škola na Vás zanechala tak pozoruhodnou stopu? S těmito znalostmi se hravě můžete povznést nad hustý intelektuální patos třeskutě intelektuálního prostředí a oslňovat i běžné občany-neintelektuály, ba i různá zvířátka, třeba myši.

Maloučko musím bránit pí. autorku, mám takový dojem, že dvě příjmení se mohou legálně používat až od roku 2000 (zákon č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů), takže záleží na každé, co si vybere. Dvojitých příjmení už je tolik, že to dávno není zajímavé, spíše to obtěžuje paměť.

http://www.mvcr.cz/sbirka/2...

10.06.2008 11:42:47

buldatra napsal(a):

to skeptický:

Vaše snaha vysvětlit možné pohnutky se sice nesetkala s úspěchem,ale nic si z toho nedělejte.
Tak mě napadá,jak by vypadal telefonický rozhovor,kyby paní Veselá nebyla Samková,ale byla chlap a jmenovala se Hádží Halef Omar ben Hádží Abú´lAbbás ibn Hádží Dawúd al Gosara.

Než vysvětlovat pohnutky v tomto případě,je lepší konstatovat,že:já tomu nerozumím,já dělám do včel.

10.06.2008 11:50:30

skeptický napsal(a):

Krom přechodníků nám sem konečně zavanul čerstvý větřík jadrného výraziva.Když je to od srdce,ono se to pozná.

Nebyl nějaký přechodník na Křivoklátě? Asi přes hradní příkop.

Jinak známkou inteligence odjakživa byla schopnost domluvit se s blbcem.V citovaném dialogu paní domácí moc nepomohla.Že by ženská zlomyslnost?

10.06.2008 12:42:23

Pepa Řepa napsal(a):

To Jentak Šelkolem.
Dobrý, zvláště závěr. Jdoukolem víckrát.
Zdraví proletáři všech zemí.

10.06.2008 15:25:24

Pepa Řepa napsal(a):

To KVS
na závěr bych chtěl Vám, paní domácí, poděkovat za poskytnutý podnájem.

Zjistíte-li dodatečně nějaké škody, zavazuji se, že je uhradím.

12.06.2008 07:22:13

klaravesela napsal(a):

Milý pane Pepo Řepo, rádo se stalo, myslím, že se to tu rozvinulo moc pěkně ke všeobecné spokojenosti.
Jo, pane, co jste jen tak šel kolem.... já se stejně většinou představuju křestním jménem... aneb, jak mi řekla slečna ve spořce, když jsem podepisovala kreditku: "měla byste začít trénovat tři křížky, jinak se tam nevlezete..."
zdravím srdečně a doufám, že se někdy sejdem na pokec, KVS

25.06.2008 18:40:22

Renata Vostrovská napsal(a):

Milí pánové z tohoto blogu,
coby Myš, která řvala Vás žádám o pomoc. Nechápu, že v našich médiích se dozvídám o K.Jacques a C.RiceOVÉ. Chci být SIMPLY CLEVER jako v našich médiích zmiňovaná mašinka, proto hledám v uplatňování OVÁ logiku. Pozor na mánii jezdit po hradech a zámcích. Srdečně všechny zdravím RV

16.07.2008 06:15:34

Advokátní kancelář Klára Samková s.r.o. (Legal office Klára Samková, Ltd.) is insured against liability for damages up to CZK 50,000,000 per year.

In addition to this insurance, each cooperating lawyer is insured for CZK 7,500,000 per year.

If an attorney neglects his/her work in such a way as to damage the interests of his/her client, the damage incurred shall be reimbursed to the client by the attorney's insurance company.