Jsem feministka

Females in front Facts | About us | Tell a friend | Home

Konečně jsem se odhalila. Jsem totiž skutečně feministka.
Alergická feministka. Alergická na hloupost, ješitnost, nafoukanost, vládychtivost. Povětšinou to vlastnosti mužské. Ne že by ženy také neměly špatné vlastnosti, ale prostě těchto mužských vlastností už mám jaxi plné zuby.
Když jsem si pročítala nejdříve "Evropskou ústavu", posléze Lisabonskou smlouvu, měla jsem - kromě hory logických a právních argumentů, vršených oběma stranami - pocit, že je někde něco blbě. Už vím co. Říká se tomu rozpor mezi slovy a činy. Konečně vím, proč (kdyby se ovšem někdo ptal MĚ, což zásadně nehrozí) proč bych JÁ pro Lisabonskou smlouvu ruku nezvedla. Pokud chcete větět i vy proč ne, klikněte níže....

http://www.femalesinfront.eu/default.asp?view=front〈=gb

 

250 million women in the EU. Not a single one good enough?

During the coming 12 months, four politicians will be appointed as leaders of the European Union. For fifty years now, the picture of European political leadership has remained the same. It is time for a change. International top posts should always go to the most competent candidate. There are 250 million women in Europe; it should not be too hard to find qualified candidates among all these.

If you wish to see at least one female appointed as leader of the European Union, sign here.

Name
Country
Mail

Your email will be used solely for this petition.
249 signatures so far

"In all its activities, the Union shall aim to eliminate inequalities and to promote equality, between men and women" says the Lisbon Treaty. The Treaty of Lisbon introduces the principle of participatory democracy with a "citizen's initiative" which requires the signatures from a minimum of 1 million EU citizens from a significant number of Member States. With 1 million signatures, we can ask the Commission to take action to secure that the Union fulfils the Treaty's goal of gender equality, starting with the upcoming nominations.

web.by

 

Komentáře

Příspěvky do diskuse se musejí týkat tématu. Vulgární příspěvky a příspěvky, které nemají nic společného s tématem, budou vymazány.

Feminista napsal(a):

Jsem Feminista.

miluju ženy !

Každou ženu se snažím prozkoumat do hloubky ...alespoň 15 cm .

04.06.2008 15:23:08

klaravesela napsal(a):

Feministo, ty možná tak zpozahradeb, jinak bez šance... KVS

04.06.2008 15:26:41

quick napsal(a):

Mrkněte se, prosím, na tyhle stránky a pomozte zastavit popravy dětí v Íránu. Děkuji.

http://www.stopchildexecuti...

Případně podepiště petice:

http://www.petitiononline.c...

04.06.2008 15:27:22

klaaarka napsal(a):

Je to opravdu tolik nepravděpodobné, že z pěti set milionů lidí nebude žena na prvních čtyřech místech nejvhodnějších kandidátů na vysokou politickou funkci?

Podle mě ne.

04.06.2008 15:27:23

klaravesela napsal(a):

quicku, podívejte se ne můj předchozí blog a pomozte mi zastavit v Česku adorované fackování vlastních dětí coby výchovného prostředku... tím nechci snižovat vraždy dětí kdekoliv, ale v zásadě vraždy i bití (i to výchovné, prosím) pramení z téhož: z absolutní neúcty k dětem. KVS

04.06.2008 15:35:44

skepticý napsal(a):

Kdysi jsem měl podobmý nápad,a sbíral podpisy,že nejsem blbej.
Zlatá maminka.

04.06.2008 15:39:33

Čochtan napsal(a):

Na "zpozahradeb" je 15 cm opravdu málo :- ))

Nebylo by lepší zkoumat co má uchazeč o funkci v hlavě než co má mezi nohama ?
To druhé je důležité akorát tak v bordelu.

I když někdy je ten rozdíl mezi parlamentem a..... no, nechám toho radši.

Nice to see You paní Kláro! Moc práce ?

04.06.2008 15:42:12

tom napsal(a):

Nechapu jak ja muzu tohle soudit.. Ja nevim jakym zpusobem a z jake skupiny jsou ti lide zvoleni. Pokud se napr. 10 muzu a jedna zena uchazi o stejnou funkci(nebo naopak), kdo ma vetsi pravdepodobnost uspet? Nebo vy tvrdite ze se skutecne vybira z 250 000 000 zen? Vubec to nechapu o co tu de.. Copak nemate dulezitejsi veci na praci, nez se zabyvat takovyma chujovinama? Ano tohle je dosta padny duvod rict ne lisabonske smlouve. Pro jistotu bych prepocital i pocet bab v jinych institucich, NATO apod a kdyztak okamzite vystoupil.

04.06.2008 15:42:21

ruda napsal(a):

klaravesela:
vážená paní, takovou blbost, jako jste napsala výše, bych nečekal ani od feministky.

04.06.2008 15:42:27

Feminista napsal(a):

miss KVS,

Na feminismus mám celkem negativní názory... ale nic to nemění na tom, že mám ženy rád.

z pozitivní diskriminací, jakou propagujete Vy či paní Marksová Tominová prostě nesouhlasim.

Ženy mají stejná práva, stejné šance a umělé kvóty jsou jen a jen diskriminace schopných.

04.06.2008 15:44:10

Renata Vostrovská napsal(a):

Jsem mutant. Alergický mutant na zlobu a násilí, k němuž sklony jsou bližší mužům. Biologicky coby žena tedy upřednostňuji výchovu dětí, nenávidím domácí práce, je mi příjemné, když mně muž přidrží dveře, bavila mě práce programátora, štvalo mě, když mi manžel "prokazoval milost" vynešením odpadků, těší mě, když zahlédnu projev "dávné" mužské galantnosti, víc než kolik žen bude v politice mě trápí množství dětí v dětských domovech.. JSEM MUTANT

04.06.2008 15:51:21

quick napsal(a):

To nebylo mířeno konkrétně na vás, ale na všechny, paní Veselá Samková. Nic proti vám...

04.06.2008 15:59:31

klaravesela napsal(a):

Renato, jsem zmutovaná s Vámi....

Čochtane, sem tam musím dostat nějaké lidi z kriminálu... víte ale co mám práce, abych dostala (a kolik) lidí DO kriminlu... vidle nestačí... tak nestíhám. třeba bude lépěji. KVS

04.06.2008 15:59:47

PEP napsal(a):

Vážená paní Veselá Samková,
gratuluji. Ale Comming out je jen první krok.

:)

04.06.2008 16:42:04

Ládik napsal(a):

Dostat některé lidi do kriminálu je záslužná práce. Dostat některé lidi před popravčí četu by taky nebylo marné.

04.06.2008 16:53:41

Pratchett napsal(a):

To Renata Vostrovská:

Milá paní Renato, ono to s tou dávnou mužskou galantností je trošičku jinak - za těch dávných dob totiž žena...ne žena, DÁMA, uměla tu galantnost přijímat.
Ženy se chovaly jako křehké bytosti a na oplátku jim byla dávána přávě ta ochrana a galantnost.
Dnesk máte ženy, za jejichž slovník by se styděl i dlaždič, flirtují s kde kým, taky s kde kým chodí do postele. Chtějí rovnoprávnost v práci, rovné pracovní příležitosti...a pak se diví, když se k nim muži nechovají galantně.
Aby bylo jasno - jsem feminista. Ženy, ženský způsob myšlení a ženy jako bytosti obdivuju. Ale jestliže chtějí být rovnoprávné, nemůžou se divit, že ve vztahu k mužům to často zaskřípe - vztah není o dvou bytostech, které jsou zcela rovnoprávné a všechno řeší na základě demokratických zákonů - ve vztahu musí být někdo dominantní a někdo submisivní - a je lhostejno, jestli tuto roli převezme muž nebo žena - ale pokud ji převezme, musí být připraven (připravena) tuto roli hrát až do konce.

04.06.2008 16:59:44

Řeč mysli napsal(a):

Paní Klára roz. Veselá Samková,
u vás asi jde o nevrozenou, získanou úchylku zakódovanou v cortexu orebri. Jde o to, že jste si dlouhodobějšími otisky uložila do paměti, negativní životní situace žití s tzn. mužskými bačkorami. Z dřívějších vašich článků je zřejmé, oni jsou toho příčinou. Jste inteligentní. Fyzická terapie by nepomohla. Vyhledejte inteligentnějšího muže než jste vy a nechte se jím nějaký čas ovládat! Uvidíte, že se změníte.

04.06.2008 17:00:04

Iva2 napsal(a):

řeč mysli

Ach jo...ta "pánská" logika. Kdyby KVS našla někoho "inteligentnějšího" než je ona, nemyslím že by se ji snažil ovládat, dokonce si troufám tvrdit, že by si ani nepřál mít vedle sebe nejakou submisivní putku. A moc by mě zajímal ten výraz "ovládat".....co si pod tím představujete? Moc Vás žádám o vysvětlení, případné sadomaso by mě pobavilo :)))

04.06.2008 17:17:54

Iva2 napsal(a):

pratchett
Jééé...souhlas :)

04.06.2008 17:19:28

skeptický napsal(a):

Už jsem se ptal jinde, bez úspěchu.
Má-li někdo IQ 75,činí ho to polovičním geniem?
150 / 2 = 75 ?

04.06.2008 17:35:21

Pratchett napsal(a):

skeptický:

Slyšel jsem krásnou větu - je lépe mlčet a nechat lidi, ať si o člověku myslí, že je blbec než promluvit a přesvědčit je, že mají pravdu.

04.06.2008 17:41:43

skeptický napsal(a):

Milý Pratchette,

Poprvé jsem to slyšel před skoro šedesáti lety,jsem rád,že to stále platí.Zajímavé je,že si každý myslíme,že to platí na ty druhé.

04.06.2008 17:46:39

Pratchett napsal(a):

Milý skeptický,

jsi na velkém omylu - já si myslím, že to platí i na mě. A jen jsem to dal jako paralelu k Tvé otázce o výši IQ.
Možná vhodnější příměr by byl o jistotě - té když je 50%, tak přestává být jistotou - takže poloviční génius přestává být géniem.

04.06.2008 17:52:41

Pepa Řepa napsal(a):

Pane Pratchette moudrá slova.

Abych se přiznal, flirtování a postelovou migraci bych zas tak neodsuzoval.Je milá.
Přirozeně to platí pro cizí, u vlastní rodiny je to ohavná zvrhlost.

Nedokážu zároveň jednat s ženou jako s dámou a zároveň s ní jednat jako s chlapem.
Nechci diskriminovat. Od jara sháním marně zedníka na stavbu plotu. Klidně uvítám i zednici. Rovnost je rovnost. Jen bych měl asi problém poslat jí po dokončení práce kytku růží.

To skeptický
já jsem asi poslední, kdo vám může tak těžkou otázku zodpovědět. S mými 37,5 % bych si mohl dát na vizitku, že jsem čtvrtinový genius. Lákavá představa.

04.06.2008 17:57:14

Pratchett napsal(a):

Pane Pepo Řepo (není vokativ v češtině k zulíbání?:-))

Postelová migrace Vám u cizích nevadí, ve vlastní rodině je to ohavnost. To je malinko alibismus. Spíš bych to formuloval tak, že jestliže jsou obě strany bez závazků, tak ať si dělají, co chtějí.
Mimochodem - s tou zednicí - zedníkovi byste posílal kytku růží? Proč? On udělá svou práci, Vy mu za ni zaplatíte - proč kytku růží? :-) Ale možná by bylo zajímavé tu dotyčnou zednici poslat po dokončení práce na rande;-)
Ovšem se pak dostáváme zase k tomu, proč muži nejsou galantní k ženám tak jako za starých časů. Je to právě způsobeno tou rovnoprávností. Něco jsme ve světě změnili, něco musíme oželet - za každý pokrok se musí zaplatit.

04.06.2008 18:05:21

skeptický napsal(a):

Milý Pratchette,

Jistota končí už při 99%.Jsem vděčen,že se našel někdo,kdo zareagoval.
Mám rád matematické hříčky,ale zase ne moc složité,jsem si vědom svých limitací.

Moc se mi líbí následující :Khon se chlubí Roubíčkovi,že ušetřil
18 Kč,když běžel za tramvají z Vinohrad na Smíchov.
Roubíček na to :Khon,nejsou blbej,měli běžet za taxíkem,a ušetřit si 180.

04.06.2008 18:08:04

Vítek napsal(a):

Což dát dohromady petici, za nějakou přijatelnou kvótu blogů ženských autorek na tomto serveru (aktuálně 13:1) a ČTENÁŘŮV BLOG přejmenovat na čtenářčin? :-)

04.06.2008 18:09:31

Pratchett napsal(a):

skeptický:

Ano, vím, že jistota končí už u 99%:-) Ale když jste už použil toho pologénia, tak jsem si vyhradil tu polojistotu. Není to můj nápad, viděl jsem to v pohádce Dvojčata - "Poloviční jistota není vlastně žádnou jistotou - potom je to nejistota" byla totiž správná odpověď na hádanku: "Čeho na světě nemůže být nikdy polovic"

A jestli máte rád matematické hříčky, tak jednu pro Vás mám:-)
Muž vyjde z bodu A, kterým je hospoda, do bodu B, kterým je jeho domov, rychlostí 5 km/h. Bod A je od bodu B vzdálen 20 km. Zároveň s mužem vyběhne jeho pes rychlostí 30 km/h. Pes doběhne z bodu A do bodu B, pak se otočí a běží nazpět. U svého pána se otočí a běží opět do bodu B a tak pořád dokola.
Otázkou je - kolik kilometrů naběhá pes, než muž dojde z bodu A do bodu B?:-))
Je to velmi jednoduché - řešení tohoto problému nejlíp řeší děti ve věku od osmi do deseti let.

04.06.2008 18:17:38

Čochtan napsal(a):

Muž jde celkem 4 hodiny. Za 4 hodiny uběhne pes 4 x 30 km.
Chudák psisko, dlouhá to štreka. 120 km.
Gentlemen, tato debata se mi začíná líbit.

04.06.2008 18:23:21

Pratchett napsal(a):

Čochtan: Bravo:-))

04.06.2008 18:25:57

Čochtan napsal(a):

Matematik by ovšem měl přemýšlet, jak to vypadá, když se muž přiblížil k domovu na vzdálenost menší, než je délka psa.

04.06.2008 18:26:29

Pratchett napsal(a):

Čochtan - já to řešil hodinu. Počítal jsem to pořád tam a zpět a furt mi to nevycházelo. Až pak jsem si přečetl ten dovětek o tom, že to nejlíp řeší malé děti. Tak mě to napadlo:-)

04.06.2008 18:27:42

Čochtan napsal(a):

Pratchette, díky za ovace, zvlášť když mě od optimálního věku dělí už půl století. :-))

04.06.2008 18:28:44

Pratchett napsal(a):

Čochtan:

No, možná proto jste na to přišel tak rychle;-)

04.06.2008 18:31:50

Skeptický napsal(a):

Vážený Pratchette,
Omlovám se za zdržení,musel jsem si vyslechnout vše,co jsem nechtěl slyšet o nějakých plavkách,které si madam objednala,a vyhnout se konfliktu.
Pes bude běhat tak dlouho,jak muž půjde,tj.4 hodiny.
Máte pravdu,je to jednoduché,kus dítěte ve mně zbylo.
Tlumená vibrace v tom mate.

04.06.2008 18:37:41

Pepa Řepa napsal(a):

No a to Čochtan dostává na tomto serveru nejvíc za uši.

Asi proto, že je z nás nejchytřejší.

04.06.2008 18:39:06

skeptický napsal(a):

Panstvo,vy jste mně to zkazili,já chtěl bejt za chytrýho...

04.06.2008 18:42:16

Pratchett napsal(a):

Vážený pane Skeptický,

ano, ženy často mluví o věcech, kterým nerozumíme nebo nás nezajímají - je to docela zvláštní. Znám spoustu mužů, které by ani nenapadlo bavit se s manželkou o fotbale nebo o počtu koní v motoru toho a toho auta - ale znám spoustu žen, které si žádají od manželů radu, zda jsou lepší šaty v barvě lila nebo tmavě modré a jestli se bílé lodičky hodí spíš k té černé kabelce nebo k té stříbrné. Já s tímto tématem teda u žen problém nemám (to bych byl špatná buzna:-), ale mé kamarády tohle přivádí k šílenství:-)))

04.06.2008 18:43:04

Čochtan napsal(a):

Co se inteligence týče, průser je, když je žena značně inteligentnější než muž. Opačně to tak moc nevadí, když je ženská pěkná. I když krása nevydrží tak dlouho jako inteligence.

Tohle je téma na moc dlouhou diskuzi. Co chceme po partnerovi ? Co je důležité a jak moc ?
Vzhled, inteligence, charakter ?

04.06.2008 18:45:30

skeptický napsal(a):

Pane Pratchette,ani nevíte co máte...KLID.

04.06.2008 18:46:16

Čochtan napsal(a):

Senilita jako návrat do dětství ? To se mám nač těšit. :-)

04.06.2008 18:47:29

Pratchett napsal(a):

Čochtan - omlouvám se, nechtěl jsem Vás urazit - myslel jsem to spíš jako vtip....

04.06.2008 18:49:39

Pratchett napsal(a):

Čochtan:

Průser není, když je žena inteligentnější než muž. Průser je v tom, když s tím neumí pracovat. Pokud je žena chytrá tak ví, že stačí jen jemně naznačit a chlap udělá všechno, co jí na očích vidí. A když si to uvědomuje, nechá se chlap rád manipulovat.
Ovšem pokud je chytrá, ale sociální inteligence pokulhává, tak toho chlapa kde kady shodí - a to nemůže dělat dobrotu. Z jednoho prostěho důvodu - chlapi jsou ješitní. Ti narození v srpnu obzvlášť:-)) V tomto případě je jediná možnost chválit, chválit a zase chválit. Pak budou ve vztahu spokojení oba.

04.06.2008 18:52:50

Čochtan napsal(a):

Máte recht, Pratchette, ženský mají módu ne kvůli mužským, ale kvůli ženské konkurenci.
Pamatujete si co měla vaše první láska na prvním randeti ? Já ne. Ale pamatuji si ten problém s rozpínáním. :-))

04.06.2008 18:53:55

Pratchett napsal(a):

Čochtan:

já bych neřekl, že móda je kvůli ženské konkurenci - rozhodně ne JENOM kvůli ženské konkurenci.
Chtějí prostě nějak vypadat - doplňuje to jejich osobnost. A je to pro ně důležité.
Bohužel mozek muže funguje jinak než mozek ženy, takže věci, které žena pokládá za důležité (tuhle mi kolegyně řekla, že viděla překrásné naušnice. Kdyby je prý měla, byla by úplně jiný člověk), chlap přehlídne...a hned je z toho oheň na střeše:-)

04.06.2008 19:01:51

Čochtan napsal(a):

Když už jsme u těch hříček:

Našli jste poklad: 10 sudů se zlaťáky. Všechny stejný. V jednom sudu jsou ale falešné zlaťáky, přesně o 0,1 gramu lehčí.
K dispozici máte digitální váhu, kterou smíte použít pouze jednou. Jedno zvážení a konec.
Tedy ty pravé zlaťáky váží po 10 grammech, falešné (pouze v jednom sudu) váží 9,9g.

Jak to udělat, pouze jedinným zvážením ?

04.06.2008 19:10:11

Pratchett napsal(a):

Čochtan:

No, napadlo mě, že bych sice vážil jednou, ale přihazoval jeden zlaťák po druhém, z každého sudu jeden. A v okamžiku, kdy bude na váze něco ,9, tak bych věděl, který zlaťák to byl. Ale to asi nebude řešením:-))

04.06.2008 19:15:58

skeptický napsal(a):

Z prvního sudu 1 minci,z druhého 2 atd.
1+2+3+....+10 = 55 atd.

04.06.2008 19:17:31

Pratchett napsal(a):

skeptický:

no jo, Matematika nebyla a není moje silná stránka. Ale logicky zjistíme, ve kterém sudu jsou falešné zlaťáky.:*D

04.06.2008 19:19:02

Renata Vostrovská napsal(a):

Pánové, potěšili jste mě a i já Vás potěším. Ve své infantilnosti jsem ve Vašich výše uvedených rozjímáních našla spoustu galantností. Ovšem nápad poslat zedníkovi coby chlap po odvedené práci pugét růží, by mohlo zaručit, že onen řemeslník uteče a nebude chtít ani zaplatit (Předpoklad: řemeslník je heterosexuál).

04.06.2008 19:20:57

Pratchett napsal(a):

Renata Vostovská:

Milá Renato, nedejte se zmást - tohle by asi uvedlo v úžas a rozpaky i řemeslníka homosexuála:-)))

04.06.2008 19:25:36

Pratchett napsal(a):

Renata Vostrovská - pardon, vypadlo mi jedno r ve Vašem příjmení

04.06.2008 19:28:30

Renata Vostrovská napsal(a):

No, být to homosexuál, pak by to bylo obdobné, jako kdyby onen řemeslník byla zednice. Dostat kytku mimo narozky je neobvyklé, proto šokující, přestože vždy potěšující :-)

04.06.2008 19:31:54

Čochtan napsal(a):

Skeptický, přesně tak !!

04.06.2008 19:41:42

Pratchett napsal(a):

Renata Vostrovská:

Nebylo by to obdobné. Homosexuálové-muži nejsou, vzdor spoustě lidských představ, zvyklí dostávat kytky - stejně jako heterosexuálové. Sexuální orientace v tom nehraje žádnou roli.
Mně, kdyby nějaký chlap poslal kytku, tak z toho budu hodně na rozpacích a nevím, jestli bych byl potěšen. To kdyby mi poslal flašku vína, tak si mě nakloní víc:-D

04.06.2008 19:42:45

Renata Vostrovská napsal(a):

S tím úhlem náklonu - to je logické: kytka drží ve flašce nastojáka :-)

04.06.2008 19:49:42

Pratchett napsal(a):

Remata Vostrovská:

Aha - tak bych mu byl víc vděčný:-)) Je to lépe formulováno?:-)

04.06.2008 19:52:47

Renata Vostrovská napsal(a):

DÍKY VŠEM z tohoto blogu, výborně jsem se bavila. Mějte se, musím jít něco dělat. Hezký zbytek dne :-)

04.06.2008 19:54:09

Jiří napsal(a):

Tak já jsem si ze začátku myslel, že si autorka dělá jen legraci - černý humor. Copak hloupost a nafoukanost (vládychtivost a ješitnost teď raději neche stranou) jsou opravdu "povětšinou vlastnosti mužské"? Jinými slovy muži jsou hlopuější a nafoukanější než ženy (v průměru, tedy většinou?) Takhle kdyby kdokoli napsal něco podobného, negativního o ženách. To by bylo řevu... Hloupost je spíš mužská? Moudrost tedy spíš ženská? Myslím, že je to srovnatelné s něčím, čemu se říká "rasismus naruby".

04.06.2008 20:16:13

Saliven napsal(a):

Stejně by mě zajímalo, proč chtějí být ženské stejné jako chlapi. Mně se líbí křehké ženy, které jsou ženami a ne polochlapi, kteří se honí za posty generálních ředitelů, vzpírají, pijí 10 piv, tráví celé dny ve fitcentrech atd. atd.

Petici jako je tahle bych NIKDY nepodepsal a víte proč? Protože východiskem je protlačit tam za každou cenu ženskou, ale co když se žádná ženská těm 4 chlapům nevyrovná? Jsem zásadním odpůrcem pozitivní diskriminace a ženských kvót jako v Norsku a Švédsku. Ať se tam do té politiky ženská sama protlačí - když bude dobrá, tak se protlačí (viz. např. Carla del Ponte, Hillary Clinton, apod.). Že to bude mít těžší? Bude, protože biologicky je prostě vůdčí chlap - samec. Žena má biologickou roli zcela jinou a to zachovat rod. Aby to nevyznělo jinak, než je to myšleno. Pokud se žena chce prosadit v mužském světě ať se prosadí, já proti tomu nic nemám, ale ať se nediví, když to bude tvrdé. Stoprocentně souhlasím s článkem pana Pratchetta.

PS: To vyjmenování mužských špatných vlastností je tak hloupá generalizace, že je mi z toho zle. Ono by těch "ženských" vlastností mohlo být taky dost, ale slušný člověk by se k takové argumentaci neměl snižovat.

04.06.2008 20:47:11

Čochtan napsal(a):

Salivene,
klid. My mužský jsme krásní duševně, vnitřně, a vnitřní krása není vidět. No, jen se na mně podívejte, jak to není vidět!

04.06.2008 21:02:05

skeptický napsal(a):

Beauty is only skin deep,but ugliness goes all the way to the bone.

04.06.2008 21:05:21

jirka napsal(a):

To Čochtan a Pratchett: Krásně jste mě pobavili Vaší diskuzí. Úplně jsem zapomněl, pod jakým komentářem se to vlastně nacházím. Díky.

04.06.2008 21:18:17

Saliven napsal(a):

Čochtan:
:-)))))

04.06.2008 21:27:07

skeptický napsal(a):

Pane Pepo,
37.5 se rovná mírně zvýšené teplotě,dobře se to pamatuje.

04.06.2008 21:29:12

Vasja napsal(a):

Paní Veselá je fajn feministka, když dokáže živit manžela........ vemte si z ní příklad, dámy.

04.06.2008 21:48:00

Kvs napsal(a):

Ad PEP, když comming out je první krok, můžete mi popsat další scénář?
Jinak se reakcemi, zejména takového salivena, skutečně bavím. Pročpak si páni poslanci nezrušili cestování autobusy zdarma a imunitu taky? Protože kapři si rybník sami nevypusti, jak známo. Takže cha, cha.... KVS

04.06.2008 22:35:09

RUMCAJS napsal(a):

A kdo jako bude vařit, když ženský budou sedět v palamentu ?

To máte ňáký nedomyšlený!

04.06.2008 23:22:25

Čochtan napsal(a):

Paní Kláro,
když už se hlásíte k feministkám, co vlastně chtějí, ty dámy ?

Rovnost, nebo rovnoprávnost ?
Rovnoprávnost mají, paragrafy snad nerozlišují podle pohlaví ?

A rovnost ? Co to vlastně je ? Jak mohou být rovni dva lidé, kteří mají tak rozdílnou anatomii, fysiologii, a vlastně i smysl života ? Ten biologický smysl ?

05.06.2008 08:00:16

Karl von Bahnhof napsal(a):

Čochtan, Pratchett:

pobavila mě ta matematická hříčka..

co tahle:

Jdou tři chlápci do hotelu.
Recepční jim řekne, že pokoj stojí 30€ na noc. Tedy každý z nich zaplatí 10€ a jdou se ubytovat.

Pak si ale recepční vzpomene, že mají letní slevu a pokoj nestojí 30€, ale jen 25€. Tak pošle poslíčka aby pánům 5€ vrátil. Poslíček vrátí jen 3€ a 2€ si nechá jako tringelt.

Takže každý pán dostal po jednom euru a tudíž každý zaplatil za pokoj jen 9€. 3 x 9€ = 27€ , 2€ má poslíček, tak kde je to zbývající 1Euro?

05.06.2008 09:04:56

Čochtan napsal(a):

Ta poslíčkova 2 Euroa nejsou rozdíl ke 30 Eurům, ale k redukované ceně 25 Eurům.

30 - 5 = 3 x 9 - 2

Ta 2 Eura jim poslíček vzal (nedal) tedy negativní znaménko.

05.06.2008 09:52:10

Čochtan napsal(a):

Vasjo, manžela paní Veselé živí granty. Tedy dańoví poplatníci. Ty a já. My blbci.

05.06.2008 09:57:58

klaravesela napsal(a):

Čochty, klídek, české granty to nejsou....:-) aby si někdo v čechách vážil smysluplné práce a podporoval ji, to k nám ještě nedorazilo, to oceňuje Soros, ne pí. tehlíková...:-)

Téma rovnost a rovnoprávnost je na samostatný blog. Mám však jeden operativní návrh: pánové, nemoli byste být chvilku rovní a rovnoprávní vy?? Nám by se fakt ulevilo a výsledek by přišel nastejno.... :-) KVS

05.06.2008 10:02:50

Al Jouda napsal(a):

A co třeba homosexuálové, ozvěte se ! Jak se vám líbí nebo nelíbí Lisabonská smlouva ?

05.06.2008 10:22:24

Čochtan napsal(a):

Paní Kláro, není to jedno, kterému Evropanovi byly ty peníze erárem vzaty ? Já platím daně ve dvou zemích.

Při slovech "smysluplná práce" mě napadá spíš lékař, sestra, učitel, pekař,... stovky zaměstnání. Smysluplná práce by si na sebe měla vydělat sama. Jinak není smysluplná.

05.06.2008 10:58:28

Jarda napsal(a):

Feminismus je totalitní ideologie a jejím základem jsou postuláty:
1: Veškeré negativní vlastnosti generalizovat na všechyn muže
2: Veškeré pozitivní vlastnosti generalizovat na všechny ženy
3: veškerá negativa u žen a pozitiva u mužů popírat co to jen jde.
4: výše uvedenému postupu říkat "objektivita.

05.06.2008 11:04:56

Karl von Bahnhof napsal(a):

Čochtan :
dík za pokus o řešení:)
Samozřejmě máte pravdu...jen ta otázka je položená špatně..nejde o to euro ale o ty 2 eura poslíčka:)

tak další:
Udělejte si ze zápalek příklad:

XXIII / VII = II

a musíte přesunout jen jednu zápalku tak, aby se to rovnalo.
(nehýbat s rovnítkem)

05.06.2008 11:42:53

Čochtan napsal(a):

Karl von Bahnhof,
je || -> V je to přesunutí ?
Pokud ne, pak by bylo XXIV / VI = IV Skutečně přesunuta na druhou stranu je jen jedna zápalka.
No, po obědě budu koumat dál.

05.06.2008 12:00:55

Čochtan napsal(a):

Taky by šlo XVIII / VI = III, pokud tedy X -> V není přesunutí.

05.06.2008 12:05:45

klaaarka napsal(a):

XXII / VII = pí

05.06.2008 12:05:51

Karl von Bahnhof napsal(a):

Čochtan:

je to přesunutí.
Lépe řečeno, smíš pohnout jen s jednou zápalkou:)

05.06.2008 12:07:25

Čochtan napsal(a):

Klaarko, pro běžné účely je to dobré přiblížení. Přesně to ale není.
Řekněme takhle: Inženýr vám to uzná, matematik ne. :-)))
Ale nápad je to hezký !!!

05.06.2008 12:39:33

skeptický napsal(a):

A co tenhle :

Khonovi přijdou do třípatrového hotelu bez výtahu,a ptají se,co to koštuje.
Recepční povídá : první patro 3000,druhé dva tisíce,třetí tisíc.
Chvíli si šuškají,pak se mají k odchodu
Recepční : Je vám to moc drahé ?
Khon na to : Ani ne, ale hotel není dost vysokej.

To pí je vtipné řešení.Už to někdo vyřešil k spokojenosti zadavatele?
P.S.AŤ žijí feministky.

05.06.2008 12:48:12

Karl von Bahnhof napsal(a):

čochtan, skeptický:

Klaaarka to vyřešila.

Je to pí.

Ludolfovo číslo se i matematicky dá vyjádřit jako zlomek 22/7

05.06.2008 12:50:37

Renata Vostrovská napsal(a):

Tak konec legrace, pánové.
Díky páně Řepově pohádce jsem se pořádně nevyspala (vyčiněno má tamtéž) a tak jsem strávila noc přemítáním. Došla jsem k závěru, že za feminismem stojí muži:
- ženy teď pracují stejně jako muži
- muži se tím pádem nechovají galantně
- ženám zbyly všechny původní funkce (porody, výchova dětí, domácnost, milenka, doprovod na společenské akce...)
suma sumárum na feminismu vydělali jednoznačně muži.

Mé řešení vzniklé situace je toto - zakládám občanské hnutí
PER SE
(v latině tj. sebou, samo sebou)
činnost:
- muži zapojí ženy a děti do mimopracovních aktivit např. sport, hudba, stanování...
- ženy se místo debatování o nespravedlnostech typu není dost žen v politice zaměří na výchovu dětí...
homosexuálně zaměření jedinci jsou vítáni,protože sexuální orientace vůbec nijak nevypovídá o charakteru člověka (osobně preferuju i svěření dětí z dětských domovů do pěstounské nebo adoptivní péče homosexuálů)

Krédem je: PENÍZE NEJSOU VŠECHNO

Tak co, pánové

05.06.2008 12:54:58

skeptický napsal(a):

Jedinou věc kterou si za peníze nekoupíte je chudoba.
Možná lásku ne.Ale velmi dobrou imitaci.
Máte recht,zpátky k vařečce.

05.06.2008 13:29:58

Čochtan napsal(a):

Pí není racionální číslo, proto se NEDÁ vyjádřit zlomkem.
Podívejte se sem, jak se pí hledá. Všechno to jsou nekonečné řady zlomků, pouhá přiblížení k číslu pí.
http://de.wikipedia.org/wik...

22/7 = 3,142857...... Chyba vůči pí je asi 0,04 %.
To je pro běžné použití zanedbatelná chyba. Proto sláva Klaarce, dobré řešení, geniální nápad !

05.06.2008 13:30:14

klaravesela napsal(a):

Moje milá Renato Vostrovská, konečně mne někdo zcela úplně pochopil. Jediné po čem skutečně toužím, je emancipace mužů. Ženy jsou totiž co se míry práce týká tak přeemancipované, že potom jim na ty kohoutí hrátky nezbývá energie. J podivuhodné, jakou mírou naprosté nechápavosti se v tomto směru muži vyznačují. Jejích údiv nat tím, že matku jejich dítěte (dětí) bolí hlava a po celodenní práci v zaměstnání a posléze doma není již zcela fit pro další hrátky, je vskutku nelíčený... muži, emancipujte se, nebo vás skutečně zemancipují ženy a to budete teprve koukat.... KVS

05.06.2008 13:35:46

klaravesela napsal(a):

Jo, o úloze homosexuálů v rodině je krááásně pojednáno ve slavném románu Medojedky. Osobně navrhuji do každé rodiny přidělit jednoho homosexuála, neboť pouze v jeho společenství by nabylo rodinné soužití ty správné rozměry. Manžel nežárlí, žena má vždy kamaráda k ruce a děti bááááááječného strýčka, u něhož je podstatně menší pravděpodobnost, že bude mít vlastní potomky, takže bude podstatně otevřenější k provádění nejrůznějších dětmi milovaných pitomostí. krása....

05.06.2008 13:38:10

Feminista napsal(a):

KVS:

víte na co se těšim?

až začne v sobotu EURO a přítelka mi bude připravovat jídlo a nosit pivko:)

05.06.2008 13:41:30

Čochtan napsal(a):

Muži by měli tolik vydělávat, aby ženy NEMUSELY chodit do práce. Aby mohly pokud chtějí, ale aby nemusely. Alespoň do těch deseti let, by matka měla být s dětmi doma. Pak dělat nějakou dobu na půl úvazku.

05.06.2008 13:51:56

Renata Vostrovská napsal(a):

KVS, Čochtan

Však my se dobereme lepších zítřků. Takovéhle naše nápady přece nemůžou zapadnout :-)
Škoda energie na ty věčné handrkovačky.

05.06.2008 14:09:04

Pepa Řepa napsal(a):

Feministo, takové vzácné partnerce udělejte, co jí na očích uvidíte.
Raději víckrát.

05.06.2008 16:37:32

Feminista napsal(a):

Pepa Řepa:

po Euru budu snad i žehlit:)

jsem taky emancipovanej:)

05.06.2008 16:42:17

Pepa Řepa napsal(a):

Dobré ráno, paní domácí

pokud jste věřící, tak jste si zřejmě povšimla, že nejdřív stvořil Bůh muže. Z hlíny, prachu, prostě ze sajrajtu.Muž nebyl schopen existence.Smutně chodil rájem a kopal do listí.

Druhý pokus vyšel lépe.Kostní buňky jsou asi lepší materiál než sajrajt.

Pokud jste darwinistka nehledejte spojovací článek mezi opicí a člověkem.Milé dámy, máte jej před očima každý den, kdy přijdete domů.

A tak vznikl poslední vývojový článek, tvor ženského pohlaví.Tvor který je rozhodně krásnější (když se svlékne) a někdy i elegantnější (když má fialové lodičky a kabelku od Louis Vuittona).

Přistupujte tedy k nám s jistou shovívavostí. Vždyť nám stačí tak málo. Občas podrbat za uchem a nepřepínat na Rodinná pouta, když je Euro.

Třeba pak všichni vyžehlíme. Já vím,blbě a nesložíme dílo do komínku.

06.06.2008 07:00:03

skeptický napsal(a):

Jestli pan feminista není nakonec eman cepovanej.

Někteří z nás se vyvinuli z opice,někteří(-é) ne.
Darwinismus je další podvratná teorie.Jsme tu všichni křesťani,tak bych to necitoval ani ve srandě

06.06.2008 09:37:28

skeptický napsal(a):

Pane Pepo,
opatrně,spousta žen se dívá do zrcadla,když přijde domů.
Asi aby byly pro nás krásné.

06.06.2008 09:48:43

Čochtan napsal(a):

Já se z opice nevyvinul ! Já se z ní jen občas probouzím !

No, kecám, už jsem se neožral, ani nepamatujum ale nedalo mi. Taková krásná přihrávka :-))

06.06.2008 11:12:52

Pepa Řepa napsal(a):

To skeptický
ale my jsme podřadný druh.
Umíte třeba mačkat pastu na zuby odspoda? Já ne.

A zarolovat? To je nad mé síly. A poslouchám to už přes dvacet let.

06.06.2008 13:09:14

Pepa Řepa napsal(a):

Pardon, pane nadkolego, omlouvám se za nevhodnou otázku.

Nedávno jste přece doporučoval dát zuby do mraveniště a ráno jsou jak nové.

06.06.2008 13:45:07

skeptický napsal(a):

Pane Pepo,
Moje svého času choť převinovala toaletní papír,aby to bylo úhlednější,když jsem si v noci odskočil na malou,a vrátil se,postel byla ustlaná.Neusnula,pokud byla ve dřezu špinavá lžička.
Můj psychiatr tvrdí,že to bylo z neukojenosti.

Celý život jsem tvrdil,že jsem šťastný muž,který má všechno.
Co nikdo jiný nechtěl.Nakonec utekla.
S kouřením mne postupem času vypíchala z ložnice do obyváku,později do kuchyně,pak na záchod,nakonec na balkon,nebo zápraží.
Nesmí se jim povolit.Vydržel jsem to 18 let.

Teď už to zkouším podruhé patnáctým rokem na psí knížku,jsou všechny stejné.
Krotí ji jen to,že nic nedostane,až padnu.Ale umí vařit.

Radil bych Vám ji převézt,a vyškrtnout zubní pastu a toiletní papír ze seznamu svých potřeb.

06.06.2008 13:47:48

klaravesela napsal(a):

Pánové, vy jste tak rozkošní, že vás skutečně miluju.... zubní pastu mačkám odprostředka a toaletní papír navíjím pouze v případu, že je více než 2/3 ruličky po zemi a tudíž se blbě loví konec. Vařit neumím, ale snažím se, ačkoliv mne toukrutně nebaví (již 15 let, k obveselení celé rodiny nad mými pokusy. Občas jsou obveseleni tak, že raději pozvou do hospody i mě, než aby připustili další pokus).
Ke stlaní mám bytostný odpor od nejútlejších let, což dosvědčí kdykoliv moje matka, vytrvale již 45 let za mnou steloucí...

Můj drahý Pepo Řepo: k původu mužů doporučuji stejnojmennou knížku předního britského biologa Steve Jonese. Právě vyšla v nakladatelství Paseka,edice Fénix.... je tam skutečně řada mimořádně zajímavých informací, které však, bohužel, nejsou pro muže příliš povzbudivé.... jste na vyhynutí, chlapečkové - tak si tu svoji moc ještě chvilku užijte, dokud nás to bude bavit...

Pane Skeptický, to se hluboce mýlíte, že nic nedostane, až padnete.... jest osoba spolužijící ve společné domácnosti a partner a manžel má dle ust. § 473 Občanského zákoníku stejné právní postavení - je v první dědické skupině, stejně jako děti :-)
zdravím vás všechny, chrobáčci moji,
KVS

07.06.2008 07:55:22

skeptický napsal(a):

Milá paní Klááárinko,

Promiňte oslovení,pouhý nával něhy.
Už když jsem to psal, mne napadlo,že k tomu budete mít připomínku.
Jak už jsem se někde přiznal,já jenom vypadám blbě.I když lidé vesměs tvrdí,že jsem v tom velmi věrohodný.Ve skutečnosti jsem rafinovaný.
Existuje jednoduché řešení.Všechno rozfofrovat,než umřu.Známý maxim jest : Škoda je umřít,a nechat po sobě peníze.
Možná Vám to ke konci dojde,a začnete si těch posledních pár exemplářů hýčkat.
Na ten ženský přístup já něco mám,hééč,jednou dojedete.
Kdyby chlapi nebyli blbí,tak si ani neškrtnete.Řežete si větev pod zábradlím od balkónu.

07.06.2008 08:15:51

Pepa Řepa napsal(a):

To skeptický
představou, že muži budou ubývat mě nikdo nevyděsí.

Naopak.Už teď musíme jít víckrát dokola, aby se na všechny dámy dostalo.

07.06.2008 13:31:21

skeptický napsal(a):

Pane nadkolego,

ještě že jsme tu my,stará garda,abychom to vytrhli.

Mladí kluci sedí celé dny u počítače,v hospodě,anebo mají přítele.

Závěr z toho,že si o mne nikdo v poslední době neopřel kolo,ani se mne nedotkl dvoumetrovým klackem,není jednoznačný.

Ale ony i ty mladý holky začínají být nějaký divný,řekl bych nevšímavý k mužský kráse.
Asi to bude tím fenizmem.

07.06.2008 15:32:03

Pepa Řepa napsal(a):

To skeptický.
Myslíte? No já nevím, ale docela si vás představuju.

Jen nevím, jestli jste před padesáti lety byl blonďák nebo černovlasý.

08.06.2008 16:07:30

skeptický napsal(a):

Ctěný nadkolego,

je mi ctí,že vzbuzuji něčí obrazotvornost.

Čo bolo,bolo,terazky som magorom.

Správný chlap má mít pleš,břicho a brejle.
Tmavovlasý,modrooký mladý Delon,stříknutý Elvisem.
Dnes je to spíš ječení mlhňátek.
The wise man's reward are his riches.Proverbs of Solomon.

08.06.2008 18:44:50

Pepa Řepa napsal(a):

Správný chlap má mít pleš,břicho a brejle.
Hmmm.
Já znám zase, že je lepší mít břicho ze žrádla a chlastu, než hrb z práce.

Hrbatej, nejsem.To ostatní ano.

08.06.2008 20:05:22

skeptický napsal(a):

Také se říkalo,že je lépe milovat a ztratit,než nikdy nemilovat vůbec.
Já říkám,že je lepší milovat a ztratit,mnohem lepší.
Znám člověka,jehož předek byl horník.Pak to prodal a koupil si titul,a jeho rodina od té doby čte jenom Financial Times.A hrb má taky.

08.06.2008 20:39:12

Myš, která řvala napsal(a):

Milí pánové, Vaše umění poradit a pobavit je vskuku vyjímečné. A ještě téma - milovat ;-)
Kdys brána jako kočka, teď už jen coby Myš, která řvala, se ráda připojím k hovoru. Při letitém soužití je slow.fox přístupem mužů a sex.tet (uvařit, uklidit, uklidnit, pofoukat bolístky, nevšímat si, be happy) přístupem žen k milování. Hrb nehrb.

16.07.2008 08:04:55

 

Advokátní kancelář Klára Samková s.r.o. (Legal office Klára Samková, Ltd.) is insured against liability for damages up to CZK 50,000,000 per year.

In addition to this insurance, each cooperating lawyer is insured for CZK 7,500,000 per year.

If an attorney neglects his/her work in such a way as to damage the interests of his/her client, the damage incurred shall be reimbursed to the client by the attorney's insurance company.