Společnost pro uvádění věcí na pravou míru

Konec dobrý – všechno dobré. Hochu, žádá na konci knihy Dědeček svého lehce ňoumovského vnuka, nemohl bys mi tady toho svého sluhu na nějakou chvíli nechat??? Víš, rozhodli jsme se, že spolu založíme Společnost pro uvádění věcí na pravou míru.

Často jsem přemýšlela, jak Saturninova „Společnost pro uvádění věcí na pravou míru“ skončila. Konečně to vím. Po létech utajení pravda vyplula na povrch jako olej na hladinu a bylo zjištěno, že předsedou uvedeného spolku je senátor Jiří Čunek. U vědomí závažnosti svého společenského poslání se ovšem věnuje uvádění věcí na správnou míru pouze v nejzávažnějších případech a obrací se pouze na hlavy takřka pomazané.

Poslední akcí ctěné společnosti je uvedení na pravou míru okolností nespravedlivého stíhání jejího předsedy a toho, jak a proč bylo toto nespravedlivé stíhání zastaveno. Je nutno uvést na pravou míru rozdíl mezi tím, že se skutek nestal a mezi tím, že nebyl prokázán. Je nutno to uvést na pravou míru tak, aby to pochopila i tak dementní instituce jako je Ministerstvo zahraničních věcí jakési nicky jménem Spojené státy americké. Je nutno to uvést na pravou míru tak, aby to pochopil i bezvýznamný představitel této nicky, totiž její velvyslanec.
KONEČNĚ!!!
Konečně bude vše uvedeno na pravou míru….

Protože Společnost pro uvádění věcí na pravou míru vystoupila z ilegality po dlouhé době, dovoluji si navrhnout její pozornosti následující problematické okruhy a zdvořile ji požádat, aby s ohledem na svoji desítky let trvající tradici uvedla na pravou míru a vysvětlila ještě toto:
1) Že je možné, aby do vašeho soukromí se vám vetřela pochybná stíhaná osoba, nabídla vám úplatek za falešné svědectví, a to, jak sama uvede, za účelem vaší diskreditace – a přesto nejste v rámci trestního řízení poškozený. Poškození jsou totiž policisté, kteří by se museli takovým eventuálním falešným svědectvím zabývat. Konkrétně: Marcela Urbanová byla ve svém soukromí atakována panem Romanem Vaškůjem, aby změnila svoji výpověď ohledně Jiřího Čunka za drobný obolus cca tři čtvrtě milionu. Přesto je pouze svědek, nikoliv poškozená.

2) Že je možné, že půl roku po vznesení dotazu není schopno Krajské státní zastupitelství v Brně zjistit a sdělit, zda je v mezích zákona, aby svědkyně získala svůj vlastní psychologický posudek s vlastními citlivými údaji a zda svědek má právo na to, aby od policie obdržel záznam své vlastní výpovědi.

3) Že je možné, aby svědci svědčili falešně ve prospěch třetí osoby a tato třetí osoba byla zproštěna veškerých obvinění dříve, než se vůbec podaří objasnit, proč že měli dotyční svědci tak nezadržitelné nutkání ve prospěch ubohého nevinného falešně svědčit.

4) Že je možné, že další trestní oznámení podá občanské sdružení, o kterém se posléze ukáže, že to žádné občanské sdružení není, protože v ČR není vůbec registrované a když odporná právní zástupkyně té ne-poškozené svědkyně šťourá, kdo to vlastně je, vystačí si policie s tvrzením údajného zástupce údajného občanského sdružení, že to vlastně občanské sdružení není, ale že je to nadace založená dle mezinárodního práva ve Vaduzu. Ano, jmenuje se pořád stejně – VERITAS ODIT MORAS – asi rok provozoval tento údajný subjekt webové stránky ve prospěch p. Čunka na adrese "www.kauzacunek.cz" a v jeho čele stojí – kdo by to byl řekl – pan Roman Vaškůj. Zřejmě se jedná o vaduskou pobočku Společnosti o uvádění věcí na pravou míru….

Nepochybuji o tom, že předseda Společnosti pro uvádění věci na pravou míru Jiří Čunek panu velvyslanci vše řádně vysvětlí a vše uvede na pravou míru.

 

Ládik napsal(a):

Některé věci nelze zamést pod koberec - zejména ty hnijící. Prosáknou a smrdí z koberce.

16.03.2008 12:58:52

Ročník 53 napsal(a):

Paní Samková. Děláte chybu, když se amatérsky pokoušíte uvést na pravou míru kauzu Čunek. Chybí vám vidění v širokých souvislostech, které mají jen členové onoho Saturninova spolku.

Pokud se nemýlíte, a pan Čunek je další z řady předsedů onoho spolku, požádejte ho o členství v tomto spolku. Potom budete vidět věci jinak, tak nějak Čunkovsky, a USA budete mít na háku, jako předseda nejmenované strany. Pak si už jen pozvete na kobereček nejen velvyslance USA v ČR, ale na koberečku by se mohl stydět i sám Bush.

S anglickým překladem Saturnina vám bohužel nemohu vyhovět, neboť ho nevlastním. Mají ho však na níže uvedené adrese za pouhých 11 babek. http://www.czech-books.com/...

16.03.2008 12:59:47

Řeč mysli napsal(a):

Dlouho mě bylo záhadou, proč spisovatel M.Kundera Čechy může, ale nemůže s nimi osobně prožívat svoji radost ze své slávy. Teď to vím. Mohl by dopadnout jako pan Čunek. Úspěch je v Čechách velikým nebezpečím. Určitě by mohl být z čehokoliv obviněn, co by se potom nikdy nedokázalo objasnit. Mám tušení, že paní Urbanová trpí podobnou úchylkou jako Robert Neff Novák. Vizuálně bludnými záchvaty. Současnými technickými možnostmi by se u ní nezjistila organická léze, jen prostě její mozek funkčně nefunguje, tak jak má. Paní Samková, vám mozek funguje tak jak má. Nesmíte ale věřit ani panu Čunkovi, ani paní Urbanové.

16.03.2008 13:50:01

Mirdas napsal(a):

Vy nemůžete posuzovat ani kritizovat kauzu Čunek, jelikož jste též cikánka.A je uplně jedno jestli jste vzdělaná. To samé nemůže do toho mluvit Džamila.

16.03.2008 13:51:48

Hariet napsal(a):

Myslím, že by se Spolek pro uvedení věcí na pravou míru měl trochu činit - než bude Jiří Čunek prohlášen za svatého. Pak už půjdou všechny argumenty opravdu stranou... Ta komedie s kauzou Jiří Čunek je už opravdu k pláči...

16.03.2008 13:54:05

Teta Kateřina napsal(a):

ještě bych prosil uvést na pravou míru, jak to bylo s tím svědectvím Marcely Urbanové, když skutek(převzetí úplatku) se nestal a ani se stát nemohl.Viz prohlášení JUDR.Salichova na webu justice.cz:
http://portal.justice.cz/so...

16.03.2008 13:56:38

klaravesela napsal(a):

Pane Mirdasi - ta smůla - NEJSEM cikánka :-) unesete to??
Řeč mysli - ano,spoléhám na logiku. díky za péči.

16.03.2008 13:57:18

Al Jouda napsal(a):

Doslechl jsem se, že V.P. Borovička pracuje na doplnění své knihy Procesy, které vzrušily svět.

16.03.2008 14:05:55

stejskal napsal(a):

A kdo ještě do toho nemůže mluvit, pane Mirdasi?

Já mám ploché nohy. A navíc neznám svůj původ dál než do třetího kolena. Mohu?

Libor Stejskal

16.03.2008 14:16:48

David napsal(a):

Doplnil bych ještě bod 5. ve znění:
Jak je možné, že na základě bodů 1. až 4. má být Jiří Čunek stále v očích veřejnosti tím nejprověřenějším a nejčistším politikem v České republice?

Já bych snad unesl hodně, ale jestliže se prokáže, že nějaký politik uhýbá, mlží, zatajuje, shání si falešné svědky z okruhu příbuzenstva a pravděpodobně i přímo lže na veřejnosti, pak by neměl být ve vrcholové politice, o tom není pochyb.

A jestli navíc takový člověk pochází ze strany, která se hlásí ke křesťanským principům včetně Desatera, nezbývá nám než si počkat, až mu svatý Petr před nosem zabouchne vrata od království nebeského.

Snad jednu polehčující okolnost mu lze přiznat. Že se prozatím nedal cestou prezidenta a premiéra, pokud vím nikdo zatím nezjistil zda onen dotyčný také nepodvádí svoji zákonitou partnerku. Co však není dnes, může být zítra, naše Praha je mocná čarodějka.

16.03.2008 14:19:54

Vojta napsal(a):

Bože a tahle osoba mohla být soudkyní Ústavního soudu ... ještě,že ti senátoři měli aspoň kapku rozumu

16.03.2008 14:20:47

Železnohorský napsal(a):

Vidím, že nejsem sám, navrhuji prohlásit Jiřího Čunka za svatého. Kde se podávají přihlášky?

16.03.2008 14:24:40

Navvy napsal(a):

Paní Veselá Samková zastupuje bývalou sekretářku pana Čunka, která ho (zdá se křivě) udala. Z tohoto pohledu je tento její článek pochopitelný. A tak je třeba k němu i přistupovat.

16.03.2008 14:33:56

Pepa Řepa napsal(a):

Hmmm
ani nejvyšší představitlelé v USA neznají jména našeho prezidenta, či předsedy vlády.Bush musí mít papírek, aby to opět nepomotal.Už jednou označil Klause za Gašparoviče, či gašpárka, nevím přesně.

Ale všichni, podle vás. řeší Čunka.Rada bezpečnosti odloží Kosovo i Dárfúr a bude zřejmě projednávat Čunkovu masturbaci.
Já jen žasnu, jak je ten chlapík slavný.

A není to náhodou tak, že nějaký Johnny, který údajně monitoruje situaci v ČR se po roce stráveném v pražských barech dostane do časové tísně, opíše titulky z novin a odmailuje hodnocení, aby měl klid?

Dále píšete, že paní Urbanová ani po půl roce nedostala svůj vlastní psychologický posudek.

Můžete vyloučit, že na Krajském státním zastupitelství v Brně sedí ohleduplní a citliví lidé, kteří tak činí v zájmu dotyčné a nechtějí ji přivádět do stresové situace.Možná je k paní Urbanové ohleduplnější, když neví, co si o ní znalci z oboru (a nejen oni) myslí.

Už rok tady trvá situace: Když nemáš téma, když nevíš kudy kam, vytáhni Čunka.

P.S. Poznámka pro pana Stejskala.Žádnou dvojsmyslnost v poslední větě nehledejte.

16.03.2008 14:40:38

Čochtan napsal(a):

"Jak je možné, že na základě bodů 1. až 4. má být Jiří Čunek stále v očích veřejnosti tím nejprověřenějším a nejčistším politikem v České republice"

Jestli to nebude tou zběsilou kampaní cikánských předáků a individuí jako Kostlán a spol. ?

Podle hesla: "Na koho nadává můj nepřítel, to nemůže být špatný člověk." Tenhle mechanismus známe z "doby temna".

16.03.2008 14:43:37

J.a.K.53 napsal(a):

Paní Kláro,fandím Vám,ale myslím si že jít proti panu Čunkovi je stejné jak bojovat s větrnými mlýny.

16.03.2008 14:45:26

mirek napsal(a):

Blábol nějaké slepice co si léčí svoje mindráky by Samková dala duši a jde jen o pár drobných,ale že Cabrnoch s Ouckým vytunelovali VZP o 600milionů je klid, jak u Samkové tak v médiích.Jste li taková zastánkyně práva,zajímejte se i o toto.

16.03.2008 14:54:58

Čochtan napsal(a):

Že je Jiří Čunek nejčistším politikem v České republice, je dáno délkou a množstvím kampaní proti němu vedených. A když se přes úsilovnou snahu nic nenašlo, tak není divu že ho lidi považují za čistého.

16.03.2008 14:56:43

Sraffa napsal(a):

Saturnin v anglickém překladu je dostupný. Můžete ho zakoupit v nakladatelství Univerzity Karolinum a věnovat ho panu velvyslanci s osobní douškou.

16.03.2008 14:57:18

hugo napsal(a):

Paní Kláro, s tím trestáním dětí jste ujela, ale jinak jste velmi dobrá. Fandím Vám.

16.03.2008 14:59:10

xx napsal(a):

Advokátka, zastupující jednu stranu, troubí do světa podrobnosti o probíhajícím případu? Tato kauza nemůže být politická... :-))))

16.03.2008 15:18:13

Vsetíňan napsal(a):

Jsou to jen zoufalé pokusy o zviditelnění manželky romského předáka a advokátky Urbanové.
Pan Veselý se mimochodem před časem v živé duskuzi s Čunkem taky moc nepředvedl.Byly to samé všeobecné bláboly. Ukazuje se, že v Čunkových "kauzách" šlo od začátku hlavně o jeho schopnost řešit problémy s nepřizpůsobivými a problémovými občany, kteří jsou většinou sice Češi,ale tzv.romského původu.To vyvolalo onu histerii u všech do té doby se neůspěšně angažujících, kteří celou dobu dokázali jen rozdávat peníze bez práce.Všechnu kritiku na adresu Čunka jako obyvatel Vsetína zásadně odmítám.

16.03.2008 16:10:24

Čochtan napsal(a):

Vsetíňane, Čech je národnost, cikán taky. Nikdo nemůže mít dvě národnosti, ani si ji nemůže vybrat, zvolit. Čech nemůže být Japonec, a nemůže být Cikán. Japonec nemůže být Čech, i kdyby mluvil česky jak Jirásek. Ani Cikán nemůže být Čech.

Nepleť si to se státní příslušností. To je něco jiného.

16.03.2008 16:35:30

Kopidová napsal(a):

Už se těším na "podklady", které Jiří Čunek dodá Schwarzenbergovi. (Dnes se o tom na Primě zmínil M. Topolánek.) :)))

16.03.2008 16:52:31

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý text, který už přesáhl míru danou Kodexem diskutujících.

Libor Stejskal, editor blogů

16.03.2008 16:52:47

smíšek napsal(a):

Čochtane, pokud vím,národnost je v současné době u nás otázkou osobního přesvědčení, takže se můžete cítit čechem, slovákem, moravákem, slezanem a přitom o těchto národnostech nevědět zhola nic. A můžete být r´mem a být bílý jako po použití Persilu. A můžete být nahnědlý, neumět pořádně česky a přesto být Čechem, jako je u nás podle sčítání asi 99 procent Rómů...

16.03.2008 17:02:33

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Vážená paní Veselá-Samková, rozdíl mezi tím, že se skutek nestal a mezi tím, že nebyl prokázán, mnohdy neexistuje, neboť nelze prokázat skutek, který se nestal. Zůstává mnohdy jenom na zdravém rozumu občanů, zda např. uvěří neprokázané historce o masturbaci vyprávěné po létech od údajného skutku. Na rozdíl od advokátů placených autory podobných historek soudný občan veřejně přístupná fakta může zhodnotit zdravým rozumem
a proto nemusí vyzobávat od konce klasika humoru.

16.03.2008 17:27:13

David napsal(a):

Pane Matyáši,
dneska už snad ani nejde o to, zda se ten původní skutek stal, ale nebyl přitom prokázán. Důležité dnes je, co se dělo pak a jaké skutečnosti začaly vycházet ne světlo Boží v průběhu samotného vyšetřování. Jak špičkový politik uhýbal, mlžil, nepamatoval si a koneckonců nepřinesl žádný věrohodný důkaz o své nevině. A nic veřejnosti prokazatelně nevysvětlil. Jak se v případu později objevily další osoby, které se snažily průběh vyšetřování ovlivnit ve prospěch J.Č, a které posléze končí před soudem. Prostý občan, volič Jiřího Čunka, by se měl právoplatně zeptat, zda takový politik bude klamat, mlžit, lhát a nic si nepamatovat stejným způsobem i v rámci mandátu své vrcholové politické funkce.

Já být Čunkem, tak se tak strašně stydím, prostě být sám osvobozen a přitom další osoby jsou kvůli mému případu trestně stíhány, tak zrovna tuhle tíži svědomí bych jako normální člověk asi neunesl. Bez ohledu na to, zda je Čunek skutečně bez viny, což také může být.

Jen celý průběh kauzy Čunek s těmi zásahy vrchního a krajského státního zastupitelství, to je něco, na co je náš občan asi zatím dostatečně nepřipraven.

To, že po sametové revoluci se dočkáme hrubých sociálních nerovností, to jsem očekával, ale že se dostaví i nerovnost občanů před spravedlností, to se mi skutečně příčí.

Nezodpovězenou otázkou pořád tedy zůstává, jak by se státní zastupitelství zachovalo, kdyby nešlo o místopředsedu vlády, ale o nějakého menšího průmyslového podvodníčka, kterých jsou v naší krásné zemi na tisíce?

16.03.2008 17:59:36

fudoshin napsal(a):

no myslím kláro že tímto článkem nosíte dříví do lesa :) šlo by rozšířit ty vaše body o další... a každý soudný člověk to chápe.že to,jak se věci staly a jak se to snaží někdo prezentovat jsou v dost velkém rozporu. ale je zbytečné se nad tím rozčilovat.ukazuje to dost o stavu justice,který vy určitě dobře znáte...politicky lze dnes ovlivňovat trestní řízení na všech úrovních, to je fakt.a tolik charakterů tam není,aby to ustáli...jinak pravdu mají ti,kteří říkají,že v tomto nejste nezaujatá.jednak jako obhájce zúčastněné,jednak jako manželka muže rómského původu,tak to prostě je a tak se to musí brát.nicméně je to vaše právo důrazně se ohradit,pokud je to proti vašemu přesvědčení.a to zjevně je...je samozřejmě správné a úctyhodné bojovat za věci ze všech sil,ale myslete na to,aby jste nevykrvácela v boji s větrnými mlýny, mohla by vám chybět vůle a energie ve věcech,které vyhrát lze...tím ale nechci říci,že toto je předem ztracené! držím palce!

16.03.2008 18:03:08

I.K. napsal(a):

INFO PRO AUTORKU:

Corner, however, is seeing to it that these overlooked Czech greats — Vančura, Poláček and Jirotka — are finally gaining a readership among Anglophones. His translation of Jirotka's Saturnin quickly sold out its first print run of 3,000 copies, and has inspired its publisher, Charles University's Karolinum Press, to launch translations in German, Italian, Spanish and Chinese.

16.03.2008 18:03:56

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Pane Davide, myslím, že byste měl znqačné potíže vysvětlit, v čem pan Čunek mlžil, protože mluvil vždy konzistentně. navíc je nelogické přinášet důkazy o nevině v situaci, kdy žádná vina prokázána nebyla. Myslím, že v základním pojetí a uchopení problému máte nejasno. Věřme, že ony další osoby, jež litujete, skutečně budou potrestány, spáchaly-li trestný čin, anebo v opačném případě budou osvobozeny.
Celá ta aféra je zjevně spuštěná a živena na politickou objednávku.

16.03.2008 18:11:43

klaravesela napsal(a):

ToI.K., thank you, an to all others, for your links to English translation of Saturnin. I will try to buy it and deliver on the right place.

To Fudoshin:
díky za podporu. Myslím, že stále můžeme všichni doufat... Nezapomeňte, že dokonce i teta Kateřina se nakonec znovu bohatě provdala....

16.03.2008 18:19:14

Zbyněk Matyáš napsal(a):

...a hrdina zabil žraloka stativem od fotoaparátu.
Úvahy advokátů leckdy bývají docela zábavné.

16.03.2008 18:23:28

David napsal(a):

Pane Matyáši,
mnohem lehčí selhání člověka například v pracovním poměru většinou dotyčný odskáče ztrátou zaměstnání. Na politiky musí být nutně jiný metr, než na obyčejného člověka, v tom mají tito politici, bohužel, o trošku horší postavení než prostý člověk z lidu.

Politika není zaměstnání, je to určitá forma společenské reprezentace vybranou osobou, která představuje jistou množinu voličů; politik musí umět nést důsledky svého i velmi malého selhání.

U nás jsme si zvykli na to, že politik není politikem, ale zaměstnancem veřejné nebo komunální správy a podle toho se také tak chová.

Nemůže to být tak, lidí je dost na vystřídání těch, kteří politicky v očích veřejnosti selhali. A to je Čunkův problém, ono se to s ním potáhne dál, a kdo ví, co se dalšího ještě vytáhne ze skříně. Kdyby odešel včas, pravděpodobně by dnes už byl klid a KDU-ČSL by měla nového předsedu. A možná i trochu věrohodnějšího.

16.03.2008 20:27:11

Charlie napsal(a):

Pokračujte

už se z té kausy pro kriminálku začíná stávat kausa pro psychiatry.
No alespoň si tam bude mít paní U.. s kým povídat - třeba o Saturninovi nebo snad Zvonokosech.
Pana čunka by měli zavřít - už jen proto, jaké utrpení z nenávisti některým lidem způsobuje a krátí jim tak život.
Ale to trestní stíhání si zavinil z velké části i tím, že po několika křivých nařčeních ze strany paní U.. na ní nepodal žalobu pro nactiutrhání. Neměl přihlížet na to, že tato žena jest poněkud pomatena.
Soucit se holt v čechách nevyplácí. I ty cikány měl podle rozsudku jen vystrčit na chodník a byl pokoj.A ne jim shánět nějakou střechu nad hlavou. On už by si je nějaký pražský mudrc odvezl k sobě domu.

16.03.2008 20:33:27

LEVAK napsal(a):

Ad Čochtan:já jsem Moravák a nutí mě od malička být Čechem a nic na tom nezměnila ani revoluce!

16.03.2008 20:36:49

LEVAK napsal(a):

Paní doktor ještě jste zapoměla na spanilé jízdy Pavla Kučery a Pavla Němce po krajích českých a moravských dokonce v pracovní době.Tak bych se chtěl taky jednou v životě mít!

16.03.2008 20:44:28

klaravesela napsal(a):

Charlie, já zapomněla na Zvonokosy!! Toť vskutku trestuhodné opominutí....
s diagnozou souhlasím. Ale neřeknu, komu byhc ji přišila. Na to bude odborník Mgr. Marie Benešová...

16.03.2008 20:44:48

Dedek napsal(a):

Paní Veselá , nevíte jak to bylo s prodejem těch bytů? Je pravda , že město prodalo 100 bytů za 3,5 mil Kč a ještě tam byly nějaké miliony ve fondu oprav?

16.03.2008 21:33:39

bigjirka napsal(a):

Ono je to ve skutečnosti všechno asi mnohem jednodušší. Vrabci si na střeše cvrlikají, že Loutkářem je Kalousek, který nemůže potřebovat Čunka jako dalšího kohouta na smetišti. Tak do toho zamotal Urbanovou s její pubertální nenávistnou zhrzeností, to byl moc dobrý tah. Osobně si paní Kláro myslím, že dalším útočením na Čunka jí moc nepomůžete, leda tak do tepláků (ale prý už tam mají něco onačejšího?). Ono totiž na Čunka nic podle všeho není. Udělal jednu velkou chybu, že neplatičům poskytl víc než požadoval zákon. To se trestá, žádný dobrý skutek nezůstane bez trestu. Nenašlo se nic protizákonného a jakýsi rodinný půlmeloun tam někde koloval. Peníze Čunek uložil dřív než je firma vyzvedla a firma ty peníze vložila do kasy (teda pro znalé - pokladní deník atd... - odtud se peníze mohou ztratit stejně snadno jako z banky. To by je berňák pěkně rozkulačil.). To celé je plácnutí do vody. A že by krásku fakt honil s ptákem v ruce? Takže je otázka, co jsou ty románové příběhy a co je ta pravá míra.

16.03.2008 23:37:50

Javít napsal(a):

paní KVS,
neměla byste raději "lustrovat" naši policii, soudy a právo ?
Ti přece "rozhodli", že Čunek je čistý jako lilie. Copak za to rozhodnutí nebohý Čunek může ?

16.03.2008 23:47:45

David napsal(a):

Na jednu stranu je paní advokátka KVS velmi sympatická žena, na druhou stranu se mi zdá, že dělá velkou kariérní chybu. Stát se advokátem rebelů a psát proti moci, no kolik románů již bylo napsáno na podobné téma. Kolik hrdinů však skončilo slavně neslavně jako mučedníci. Světská sláva, polní tráva.

Já Vám dobře radím, paní Kláro, držte se osvědčených právnických postupů, občas pochvalte Topolánka za nějakou medaili a máte-li téměř buržoasní původ, pochlebujte mocným, vlivným a bohatým a uvidíte, jak se Vám bude život odvíjet jedna báseň. Zastávat se pochybných chudáků, řekněte mi, komu že to prospěje?

Jednu věc ale myslím opravdu srdečně vážně. Přeji Vám k Vaši brzkým (a skoro i kulatým) narozeninám hodně štěstí, zdraví a životní síly. A pište dál, máte ostrou a krásně barevnou tužku.

17.03.2008 07:24:51

klaravesela napsal(a):

Milý pane Davide, děkuji Vám za upřímně míněnou radu. Věřte mi, že o Vámi naznačený postup jsem se ve svém životě několikrát pokusila, vedena především nejčistšími úmylsy nekomplikovat si život. To, že jsem udělala kariérní chybu, je mi zcela a naprosto jasné. Bohužel jsem však handicapována řadou svých negativních vlastností, které mi nedovolují tyto kariérní chyby napravit. Na příklad tváří v tvář mocným, vlivným a bohatým propukám v nekontrolovatelné záchvaty smíchu, pakliže tyto vlastnosti nejsou doprovázeny patřičným IQ, a, co je ještě horší, patřičným EQ. Následně pak vyplouvají na povrch moje další škaredé vlastnosti, jako je jistá míra sarkasmu, škodolibosti a popichovačství. To vše podáno pokud možno na stříbrném podnosu tak, že si dotyčný ani nevšimne, že si z něj dělám s potěšením srandu...
Za této situace prostě nemohu - nejsem schopna - činit to, čím bych si život odkomplikovala. Mám za to ovšem několik málo kompenzací, které stojí za to: přátelství několika málo zcela vyjímečných lidí, kteří mocní, vlivní a bohatí jsou a navíc disponují mnou požadovanými kvocienty. I s jejich pomocí skutečně nekandiduji na to být mučednicí. Tento životní postoj mi totiž je úplně cizí, takže i kdybych tak zvaně "prohrála", zbude mi pořád ještě jedna věc, kterou řada mých úspěšných kolegů postrádá - totiž radost ze života. srdečně, KVS

17.03.2008 08:46:43

Kukačka napsal(a):

David: To přeci nejde, když chceš být vidět, nemůžeš jít po proudu, ale proti proudu.

Nicméně s paní KVS souhlasím.

17.03.2008 09:02:36

Aleš napsal(a):

Zpráva o dodržování lidských práv v ČR testovala EQ našich vrcholných politiků.
Test dopadl podobně jako by dopadl u vrcholných ruských , či běloruských politiků. Dotaz do diskuse- existují u nás vrcholní politici, kteří by v testu dopadli lépe??
Mediii, politiky, veřejností / průzkumy/ byla silná slova M.T. k základně Quantanamo hodnocena velmi pozitivně.
Druhý ditaz doi diskuse .
Jen to jen sen, že tyto výstupy naznačují, že Češi mají tak blízko k myšlení východních národů jako jsou Srbové, Rusové ??

17.03.2008 09:05:57

klaravesela napsal(a):

D Kukačka: já bych si tu viditelnost klidně odpustila....

17.03.2008 10:19:40

Lída napsal(a):

Prosím, nepoužívejte Saturnina v souvislosti s bahýnkem naší "vyspělé" společnosti! To si nezaslouží! (Myslím Saturnin.)

17.03.2008 11:56:21

teta Kateřina napsal(a):

Neřešte jak jsem se provdala a zkuste mi, prosím, vysvětlit kde a proč se JUDR Salichov mýlí a M. Urbanová nemýlí.

17.03.2008 12:14:50

Aleš napsal(a):

Obávám se , že naděje na zjištění , zda se mýlí Urbanová nebo Salichov byla propásnuta.
Tou nadějí byl soudní proces.

17.03.2008 12:24:31

teta Kateřina napsal(a):

Tak znova! Čtěte si zde:
http://portal.justice.cz/so...
a přemýšlejte o tom, zda, když na Vás někdo podá jakékoliv i vymyšlené trestní oznámení, musíte nutně skončit u soudu.....

17.03.2008 12:29:57

Aleš napsal(a):

teto Kateřino, garantuji vám, že můžete skončit i ve vězení. Nedávno proběhl případ, kdy po více jak dvou letech byl osovobozen jeden Ukrajinec ze znásilnění. Informace, které proběhly tiskem byly příšerné, svědčící o hrůzné práci policie.
U Čunka jsou dvě stanoviska dvou zastupitelství , která sï zásadně odporují - jedno Čunka po zásahu nejvyšší státní zástupkyně osovobodilo, druhé bylo zastaveno ve vyšetřování pravděpodobně den před podáním žaloby.
Nevím jak to bylo s Čunkovým úplatkem, ale celá kauza ukázala mimo jiné- vydírání a vyhrožování klíčovému svědkovi, manipulaci s jeho elektronickou poštou, křivé svědectví vysoce postavených zastupitelů ve prospěch p.Čunka a svědectví o tom jak podivně vicepremier k víe jak 3 milionům přišel.
Historky to nejsou hezké.
Zda k nim přiřadit p. Urbanovou, která si řekla, že ten článek v novinách před volbami do SEnátu, ve kterém byl uveřejněn s komentářem její soukromý dopis Čunkovi o sexuálním harašení, panu starostovi náležitě osladí , to nevím. Důvod proto měla, že na jednu křivárnu se neodpovídá druhou je pravda. Ale dokáže to alespoň většima z nás??

17.03.2008 12:58:56

teta Kateřina napsal(a):

"Informace, které proběhly tiskem byly příšerné, svědčící o hrůzné práci policie."......Kde máte jistotu, že to v případě údajného "Čunkova úplatku" nebylo také tak?
Kde berete jistotu, že ta politická objednávka nebyla na samém začátku té kauzy?
Kdo byl obžalován z poskytnutí úplatku - tady jsou trestně odpovědné obě strany!
proč mícháte hrušky s jabkama? Čunek byl senátem vydán kvůli vyšetření údajného vzetí úplatku.Rodinné přídavky s tím nesouvisí a kolik měl kdy peněz na účtě také ne! Tím se to vyšetřování stalo nezákonné!

Cui bono?
Komu celý ten "hon na Čunka" prospívá ??

Nepřipomíná Vám to třeba causu Vladimíra Hučína? ( do odebrání stejný st. zástupce)

17.03.2008 13:14:49

jaryn napsal(a):

Co mi není jedno je, že Ládík Železný připravil tuhle republiku o deset miliard a nikoho to nevzrušuje. Zato Čunek hrozně vadí.
Pročpak asi?
Protože měl odvahu hrábnout do cikánského problému a lidi na to kladně zareagovali. Proboha - politik, o kterého lidi stojí?? Takový podraz ostatní politici nesnesou. A tak šup, už to jede. Čunek sem, Čunek tam, vytřít s ním pětkrát chodbu málo.
Já nechci, aby byl ve vládě člověk, který má prokazatelně máslo na hlavě. Ale prokazatelně! Zato chci politiky, kteří mají odvahu hrabat do léta neřešených problémů a řešit je NORMÁLNĚ, ne politicky korektně nebo jen hubou.
Takže ctím presumpci neviny p.Čunka a přeju si jeho účast ve vládě, na rozdíl od Paroubků, Bursíků, Jaujaujacques, komoušů, Džamil a dalších podobných.

17.03.2008 13:24:47

bigjirka napsal(a):

jaryne, ono i to, o co připravil či nepřipravil republiku Vovka Železný není tak úplně jednoduché. Ona tam věc začala tím, že se ho Lauder pokusil nepěkně vystrnadit z TV, kterou vybudoval - aby si ji "vyčistil" pro prodej... nu a proběhl jakýsi catch-as-catch-can mj s Lauderovými "důkazy" jako letenkami a účtenkami z hospod, což byly "vklady"... No, nechci se Vovky zastávat. Tady zase s Čunkem jde o nicotnosti - úplatek se nestal, viz výše, skretářka nedostala pronájem za podmínek, jaké chtěla a obvinila Čunka ze sodomie, lidožrotství, znásilnění prababičky a krádeže korunovačních klenotů. Tak se začalo usilovně pátrat a na kontech v hluboké minulosti se ilegálním pátráním objevily jakési šedé, asi rodinné peníze. To je příklad právě toho, co řekl kdysi Klaus - peníze nemají mašličky a jakmile jsou jednou v oběhu, nikdo neidentifikuje, zda jsou čisté. Objevilo se v případu několik evidentních podrazů, nikdo neví jasně, proti komu byly vlastně namířeny. Možná zcela bezohledně proti Čunkovi i Urbanové, Loutkáře osud pionů nezajímá (ať už je to Kalousek nebo někdo jiný). Obávám se, paní Kláro, že na Čunka se stejně nic relevantního nenajde - takže bude intenzita případného protiútoku záležet jen na velkorysosti p. Čunka. Takže doufejte, že je dobrý křesťan, já bych do protiútoku přešel.

17.03.2008 13:46:29

Aleš napsal(a):

Teto Kateřino- nevím jak to bylo s Čunkem- kdo byl ten moudrý- Salichov nebo Obst - myslím z hlediska práva. Salichov byl politicky moudrý na rozdíl od Obsta, to je fakt.
O rodinných přídavcích jsem neřekl ani slovo. Hon na Čunka nepochybně pomohl prohlédnout většině obyvatel, kteří si říkají, děkujeme toho mlžení, lhaní, ostouzení korunní svědkyně a pod. exhibicí bylo dost, my nevíme, jestli jste vzal neb nevzal úplatek, ale víme, že vaše politická kariera neměla překročit hranice Vsetína.
Hučín- pan Hučín patří mezi ty věčné bojovníky se špatností- každý , kdo má jiný názor než on je agent StB. Je to člověk nezvladatelný, podle mne nevyužitelný pro dobu klidu a míru.
Vím, že bojoval a to opravdu proti režimu a získal si mnoho nepřátel. Ale svým " husovským" vystupováním si např.nadělal mnoho nepřátel i mezi "umírněnými" chartisty.
Rozhodně to není černobílý hrdina
, vážím si jeho statečnosti a nezlomnosti, ale neumím si ho představit v jakékoliv vedoucí nebo politické roli.

17.03.2008 13:47:25

Aleš napsal(a):

bigiirko, nevím to přesně, ale pokud se pamatuji, celý ten boj začal bojem o love- Železný se chtěl dostat k penězům NOVY a proto založil novou produkční společnost bez Lauderovy kontroly, proto vznikl spor s Lauderem. Potom teprve následovala snaha o V.Ž diskreditaci.

17.03.2008 13:54:03

jaryn napsal(a):

V každým případě miliardy politikům nevadí a sporných půl mega je neskutečně irituje. Divné, že. To musí prokouknout i desetiletý děcko... Prostě Čunek má jít za každou cenu pryč. Bohužel každá kurvárna plodí u politiků protikurvárnu, takže se ti všichni prevíti vzájemně drží v šachu a dostat někoho z kola ven není vůbec jednoduché.

17.03.2008 14:01:46

Javít napsal(a):

Nevím proč, ale v tomto státě se nevěří prezidentovi, soudům, policii ani vládě.
V tomto státě se věří jen, většinou prolhaným, sdělovacím prostředkům a zprávám stylu "jedna paní povídala".
To se potom musí, některým lidem, hodně špatně žít, že áno ??

17.03.2008 14:11:54

LEVAK napsal(a):

Co to propuštění na svobodu toho kádra z kauzy LTO o dva roky spíše?

17.03.2008 14:12:23

David napsal(a):

Jaryne,
romská problematika stejně jako Čunkova kauza není zásadním problémem České republiky. Jednak se zde žádné tmavší etnikum nepřemnožilo, aby skutečně ohrožovalo etnikum většinové. Co nám Čechům vlastně nejvíc u Romů vadí, jsou asi tři následující jednotlivosti:

1. Nechuť pracovat a z toho vyplývající závislost na sociálních dávkách.
2. Sociální nepřizpůsobivost a z toho vyplývající neschopnost bezkonfliktní integrace s většinovým obyvatelstvem. Absolutní nechuť k udržování pořádku v místech koncentrovaného romského etnika.
3. Antipatie k sebevzdělávání až nevzdělatelnost dětí a z toho plynoucí problémy s romskou mládeží. Mnohdy vedoucí k negramotnosti.

Tato liberální společnost si tyhle problémy generuje sama, jen si to odmítá připustit a nechce nést odpovědnost. Důkazem toho, co říkám, je skutečnost, že za totality problémy s romskou komunitou tolik nevylézaly na povrch. Proč?

Protože jako každý jiný obyvatel museli mít razítko v občance, že jsou někde zaměstnáni, A většinou také i pracovali. Ty případy znám a viděl jsem, že romky pracovně stačily v rytmu našim údernicím. A nemít tyhle holky snědou kůči a havraní vlasy, ani bys mnohdy nepoznal, že tu pracují mladé cikánky.

Tato společnost potřebuje přebytek pracovní síly na trhu práce. Je to jako se zbožím v regálech. Jedině poměr na trhu práce (nabídka a poptávka) určuje cenu pracovní síly. Proč v Praze je za stejnou práci více peněz než na venkově, to je právě způsobeno jiným poměrem na trhu práce, jinak řečeno jiným procentem nezaměstnanosti.

Když ovšem potřebuješ pro udržení relativně nízké ceny práce mít asi 10% nezaměstnanost, musíš pro nezaměstnané vytvořit sociální síť, aby nezemřeli hladem, nebo se nezačali bouřit. A kdo se objeví v sociální síti jako první - samozřejmě že Romové, mají k tomu nejblíže. Já se tomu vůbec nedivím, kdo by pracoval, když se někde nabízejí peníze za vyplnění papíru. A když jim ÚP najde místo, stejně je málohdo zaměstná. Je to jeden velký začarovaný kruh za vysokou hradební zdí...

Problém začlenění romského etnika do většinové skupiny obyvatelstva není tak jednoduchý, jak si představovali komunální politici na Vsetínsku. Jednoduché, v podstatě silové řešení této situace, v žádném případě nemůže vést k rychlému úspěchu. Kdo by našel účinný a spolehlivý recept na podobné sociální potíže, byl by jasným adeptem dostat Nobelovu cenu.

Ale znovu opakuji. Tohle si musí nést jako svoje náklady naše celá společnost, tak jako si neseme jiné sociální brzdičky. Začít se musí u vzdělávání mladých Romů a to si vyžádá ohromnou trpělivost a vysoké náklady. Vytváření vhodných pracovních míst a jejich výhradní rezervace pro romské žadatele o práci stejným způsobem, jakým třeba ve Vídni rezervují trafiky pro občany s pracovním omezením. Výsledky se mohou dostavit až po uplynutí třeba několika desítek let.

A když se vrátím k původnímu tématu, tak jsem si jist, že takovýto řešitel etnických problémů a hlasatel xenofobních názorů do politiky nepatří. Další jeho problémy už jen ukázaly, že to není člověk vrcholový politik na správném místě. A to, že se stále cpe zpět, to snad už je výsměch veškeré naší veřejnosti. Myslím, že to hodně lidí cítí podobně jako já, jen to třeba nechtějí říci nahlas.

Loni jsme byli v Chorvatsku na dovolené a ve velmi nepříjemné osobní situaci jsme se dali do řeči s jedním německy mluvícím dovolenkářem, který tam byl se svým psem. Pejsek se jmenoval Gipsy, dostal jméno podle jeho nejlepšího kamaráda, který je německým Romem. Zřejmě dobře integrovaným.

17.03.2008 14:21:42

teta Kateřina napsal(a):

Davide, pravda, o přídavcích jste nemluvilll ale za to cituji:"a svědectví o tom jak podivně vicepremier k více jak 3 milionům přišel." Nevím, co myslíte adjektivem "podivně" ale policii jeho vysvětlení jasně stačilo.

To Vaše "jednoduché a v podstatě silové řešení" bylo zcela podle práva.Jedinou chybu udělal, že jim následně nechal opatřit bydlení. Ale nebojte, tuto chybu už po Čunkových zkušenostech žádný starosta neudělá!

Pakliže cikáni pracovat chtějí a pracují řádně a spolehlivě, žádné problémy nemají! Viz třeba ta parta, co má na starosti úklid Českého Krumlova.Pakliže se začlenit nechtějí, musí počítat s problémy.
Stejně jako třeba Turci v Rakousku, kteří odmítají se naučit alespoň základy němčiny a pak se diví, že když nesloží povinnou zkoušku, nedostanou podpory.

A nestyďte se, klidně napište:"Nemám rád Čunka a cokoliv udělá a řekne, je špatné!" a nemusíme zbytečně pálit energii a kyslík.

17.03.2008 14:47:26

jaryn napsal(a):

Davide,
tvůj příspěvek obsahuje velmi mnoho pravdivého a nelze nesouhlasit.
Nicméně neřešení cikánského problému tak, jak před ním až do Čunka politici zavírali oči, je úplná a dokonalá cesta k sociálnímu průseru. V téhle sféře se musí, prostě musí, udělat už nyní spousta práce. A není to jen o práci na dlouhé trati. Neúměrně vysoké příjmy cikánstva a jejich neustálé navyšování plozením dětiček, ze kterých vyroste to samé, jako jsou rodiče, je alarmující realita a řešení prostě potřebujeme. Řešení finanční i řešení jejich chování. Prozatím žerou peníze jak praženou kukuřici a žijí s pocitem nedotknutelné kasty, která může prakticky cokoliv.
Jestli máš pocit, že nedochází k přemnožení sociálně zcela závislého obyvatelstva, neznáš realitu nebo bydlíš v zázračném městě.
Klidně bych Čunka oželel, kdyby stálo deset jiných politiků s rozumnými programy a přístupy za jeho dveřmi. Jenže vidím akorát Džamilu a to se prostě nedá... Atmosféru navíc polarizují novodobí politicky korektní brettschneideři, kteří svobodnou diskuzi nenávidí a vytváří tady prostředí pro importované hnusy a deformace, jako je například již výše zmiňovaný sebedestrukční výmysl úchylných rádobyhumanistů s názvem politická korektnost.

17.03.2008 14:58:53

David napsal(a):

Tetičko Kateřino, zdůrazňuji, že mi může být ten vsetínský dobrodruh ukradený. Ale v posledním roce je krásným příkladem, jak by se vrcholoví politici neměli v politice chovat a jednat. Dostal se do problémů, protože někdo chtěl jeho škobrtnutí využít, to je docela možné.

Jak se k tomu problému postavil, zda čelem, nebo řití, posuď sama, jsi-li žena, vem si pro jistotu gumové rukavice.

Neglosoval bych tady článek sympatické rebelky KVS, kdybych si nebyl jist, že je potřeba vysoké a hluboké politické vody trvale pročišťovat. Aby bylo furt vidět na dno. O to mi jde a věřím, že mnoha našim lidem také.

A jestli někoho nemám rád? Mám rád všechny lidi i ty, co nemají rádi mnne. To je moje základní politické přesvědčení. Je totiž základem tolerance. Ovšem tolerovat politikům jejich hrubé prohřešky? Proto jsme je přece nevolili.

17.03.2008 15:18:58

David napsal(a):

Jaryne,
nabízím paralelu. Není doktor jako doktor. Když na tvé potíže nemá lékař víc než deset minut času a z toho osm minut jen zapíše na počítači to, co od tebe zaslechl, takový doktor tě určitě nevyléčí, pokud ti je něco vážného. Většinou to skončí tak, že se vyléčíš sám, jen doktor shrábne peníze. A to na svoji nemoc máš vnitřní sílu.

A takto je to s romským etnikem. Oni na rozdíl od nás tu vnitřní sílu nemají. Potřebují pomoc. My prostě jen házíme ten problém cikánům na hlavu a nechceme s ním mít nic společného. Chovejte se jako my bílí, nebo si táhněte někam jinam. Nám se nehodíte do krámu, lze číst mezi řádky naší oficiální politiky.

Čím déle tu problematiku budeme oficiálně zanedbávat, tím hůř pro nás. Když se s tím nenaučíme chytře vyrovnávat, může se časem stát, že se tu objeví další podobná národností menšina. A ty dvě se pak třeba spojí, protože budou mít stejné postavení.

17.03.2008 15:30:06

klára Veselá napsal(a):

Teto kateřino, soukromé dopisy od pí. Urbanové panu Čunkovi NEDALA k disposici a NEUVEŘEJNILA v místním plátku "Jalovec" Marcela Urbanová!!! Zato pan senátor a předseda nechal uveřejnit tamtéž řadu moc pěkných materiálů. Ostatně za propagační činnost v "Jalovci" byl již odsouzen jistý Miler.... to jen tak mimochodem.

A ještě: Romové v Čechách NEJSOU negramotní. Pokud někdo neumí číst a psát, jsou to jednotlivé výjimky ze starší generace. Problém negramotnosti je skutečně vážný na příklad mezi Romy ve Francii a ve Španělsku, kde ovšem posledních 10 let funguje vynikající integrační politika s hloubkovým vzdělávacím systémem, zabudovaným systémově přímo do státního rozpočtu. Výsledky se dostavují v grandiopzním měřítku.... to jen tak pro úplnost. KVS

17.03.2008 15:30:19

Klára Veselá napsal(a):

Milí Jaryne a Davide,
s romským etnikem to je skutečně velmi zvláštní, protože svým jistým negativním způsobem ovlivňuje zásadně politické kádry v zemi... Podívejte se, kdo všechno za posledních 20 let vyšplhal po cikánských zádech a ukroutíte si hlavu.... (čímž nepopírám, že kdyby nebylo Romů, tak jsem v životě nebyla ve Federálním shromáždění, takže jsem se taky vyšplhala... a též jsem byla řádně z/pro/od/kopnuta, poté, co se ukázalo, že jsem schopna Romy zastupovat úspěšně. To je celý výsledek kauzy Červeňákovi: řešit cikány - inu, proč ne... ale proti nám úspěšně?? šup zas zpět do bahna, ještě aby se ukázalo, že pravdu mají cigoši!!
Jinak s ochotou kterékoliv vlády něco s romskou otázkou udělat to je skutečně též zvláštní. Všichni b chtěli, aby to zaplatil někdo jiný (Soros,Strukturované fondy nebo Světová banka), udělal to někdo jiný (Soros nebo Člověk v tísni) a Romové přitom zůstali, respektive se stali loajálními a integrovanými občany této země. Otázka zní: a proč by měli?? Odkud by tu loajalitu měli brát?? Z našich přání?? Jen tak na okraj: jestli se stane Ukrajina členem Evropského společenství, bude v EU Romů více než Čechů. Čímž se loučím s pozdravem světu mír - míru zdar, HOWGH, KVS

17.03.2008 15:40:54

bigjirka napsal(a):

Paní Kláro, cikáni by tu loajalitu měli brát z toho, že tu chtějí žít. Se stejnými právy a povinnostmi jako ostatní. Jenže motivace, ta vychází zevnitř člověka a tu jim nikdo nedodá, tu musí mít každý svou. A pokud někdo opravdu chce se zlepšovat, jsem pro masivní podpory. Ale to je jiné téma. Podle všeho Čunka nechce Kalousek a vy všichni, co mu to žerete, jste mistra světa ve skoku na špek.

17.03.2008 16:23:36

klaravesela napsal(a):

Milý BigJirko!! srdečně zdravím. jsem mistrem světa ve kdevšem, na špek ani ne, alespoň ne v tomto případě. Kdo všechno Čunka nechce - a to od samého počátku, další se přidávali a posléze zas odpodali, je věc podstatně komplikovanější, než prezentujete. (Tedy alespoň dle mých drbařských neoficiálních zdrojů - to abych nedopadla jak Mařena). Ovšem až tito pánové budou pozváni k některému ze soudů, by se vyjádřili k některým věcem, bude to skutečně zábavné.... špekem budeme obloženi všichni a skokany roku rovněžtak... KVS

17.03.2008 16:42:11

teta Kateřina napsal(a):

Paní Veselá-Samková, Vy jste nějaká veselá!Řekla bych přímo: samá sranda!Já se Vás neptala na nějaké soukromé dopisy, M.Urbanové p. Čunkovi.Natož uveřejněné.Ani na kauzu údajného sexuálního obtěžování téže tímže.

Já Vám položila celkem jednoduchou otázku a očekávala jsem (evidentně marně) nějakou odpověď.
Třeba že: M.Urbanová to musí vědět, protože ten úplatek od P.M.převzala a osobně J.Č předala.
A ono nic!
Vy jen tak zamlžit, protože není kouře bez ohýnku, že?, a není šprochu aby na něm nebylo pravdy trochu a kdo jinému jámu kopá, až se ucho utrhne, že?
A kdo mlčí, souhlasí ( se Salichovem...)

PS.
Dovoluji si Vás upozornit, že se nejednalo o založení společnosti, ale kanceláře, a nešlo o věci, ale o uvádění románových příběhů na pravou míru.
Což vyprávěnky pí.Urbanové charakterizuje rozhodně lépe.

17.03.2008 16:46:01

LEVAK napsal(a):

Tetino pořád se navážíte do p.Urbanové,ale uvědomila jste si,že vlastně prvotní bylo Čunkovo sexuální harašení na které bylo od ní upozorněno podáním a nebylo dořešeno.Jako poskakující mudrosloví národa slovanského by jste to měla vědět!

17.03.2008 17:00:49

teta Kateřina napsal(a):

No, jestli před pí.Urbanovou harašil, tak,jako bral ten úplatek, tak se ani nedivím, že to ještě není dořešeno.

17.03.2008 17:16:13

bigjirka napsal(a):

Leváku, dokažte, že neběháte po Václaváku s ptákem v ruce!

Paní Klárko, už jsem se lek' že jste mne začala ignorovat :-)... Já si fakt myslím, že jediný, kdo si skutečně mne ruce je Loutkář. Někdo to řídí, jede proti Čunkovi a zneužil Urbanovou dosti bezohledně, protože myslím, že budete mít plný ruky pazourů ji z toho vysekat. A na Čunka nic skutečnýho není, protože to už by bylo venku. Tohle všechno jsou blbosti, úplatek i harašení. A s cikány jen kouřová clona. Mimochodem - ta Poschlá se zdá docela OK - v USA mají podobná obydlí spousty lidí. S tím rozptylem se asi moc netrefili, tam se zas na chudých přiživila nějaká realitka... vypadá to, že byznys s chudobou je taky docela zajímavý... taky téma na blog :-)

17.03.2008 17:29:05

teta Kateřina napsal(a):

Jo to byl on ?!?!?
Já ho viděla a hned mi bylo divné, že ho drží v levé ruce!
Tak tím se to vysvětluje!!

17.03.2008 17:34:25

klaravesela napsal(a):

Teto kateřino, Vy jste na mne ošklivě ošklivá. Nejsem už v kanclu, ale jakmile budu, tak vyhlédám (jen kvůli Vám) tu část výpovědi M.U. o tom, co viděla a pošlu vám ji. V žádném případě M.U. částku nepředala. Viděla, jak silnu obálku, ze které p. Č. vytáhnul peníze, mu předala jistá dáma, která, mimochodem, psychologicky na hodnověrnost zkoumána nebyla, stejně jako nebyl pan Čunek.... A komentoval to slovy o tom, že takto se peníze vydělávají....Jak je však z vyšetřování zřejmo stojíc cca 5m od p. Čunka, měla fatu morgánu.... stačí??

AD BigJirka - já to enem nestíhám.... souhlasím, že cikáni (Romové) jsou kouřová clona, zde naprosto nepodstatná... to, že M.U. byla brutálně zneužita, je i moje stanovisko. Když to nepůjde jinak, tak ji holt budu bránit všemi dostupnými prostředky, budu požadovat všechny výslechy všech,.... i eventuálních loutkářů.
Co se týká byznisu na chudých, tak to je skutečně kapitola sama o sobě. Začala bych u zastaváren a bazarů, přes Home credit a Patria Finance - nějaká ubohá realitka ze Vsetína, co si přimastila cca 25% k ceně, to jsou úplní žabaři.... čímž neříkám, že i těch sto hadrů navíc nepotěší, že??? Ale jak výše v diskusi uvedl david, byla by to moje další karierní chyba, kdybych se všemi těmtio aspekty zabývala - zatím mi stačí, že o nich vím. KVS

17.03.2008 18:02:35

teta Kateřina napsal(a):

Tak se nějak rozhodněte.....
Mluví pravdu a nebo byla brutálně zneužita?
A že si po těch 5 letech tak najednou vzpomněla?
Jak víte , že tu fatu morgánu nedostala na něčí pošťouchnutí.....

Jo, já vím, advokát je povinnen věřit klientovi....
Není také nějaký paragraf o napomáhání při neoznámení trestného činu ?

17.03.2008 18:23:22

david napsal(a):

Vážení přátelé, radši to propírání Čunkovy kauzy zde na blogu zastavme. Jestli má někdo chuť, ať pokračuje na téma romská integrace. Já k tomu už jen poslední slovíčko:

Když vidíte, kam celá jeho nešťastná kauza po roce dospěla, začínám se dalšího průběhu obávat. Zatímco je JČ jediný právně čistý, kauza pokračuje a souzeni budou samostatně další dva lidé, jeden pro křivé svědectví ve prospěch podezřelého a druhý maník pro pokus o uplácení korunního svědka (pan Vaškůj).

Další otevřenou kauzou bude v obráceném gardu Marcela Urbanová, jejíž postavení se mění z korunní svědkyně na podezřelou ze spáchání trestného činu křivého svědectví, jestli se nemýlím.

A teď ještě čtu vedle na hlavní stránce Aktuálně, Kdo všechno nyní žaluje Marii Benešovou za údajnou pomluvu:

1. Nejvyšší státní zástupkyně Renáta Vesecká
2. Místopředseda Nejvyššího soudu Pavel Kučera
3. Náměstek Nejvyšší státní zástupkyně Karel Černovský
4. Jihomoravský krajský zástupce Petr Coufal
5. Náměstek vrchního státního zástupce Libor Grygárek
6. Jihlavský státní zástupce Arif Salichov

No, potěš nás Pánbu, jak hluboko jsme museli klesnout, když celá elita vrchního a jednoho krajského státního zastupitelství žaluje bývalého ministra spravedlnosti za pomluvu. To začíná být zatraceně vážné téma. Otázkou zůstává, zda si za to skutečně nemůžou svým jednáním sami.

To jsem zvědav, jak to dopadne, ale vsadil bych se, že tento celý případ stojí za záznam do historie české justice. Sám JČ za takový záznam nestojí, naštěstí nikoho brutálně nezabil a nerozřezal a kousky nezakopal v parku.

17.03.2008 18:30:28

teta Kateřina napsal(a):

Davide,
"Marcela Urbanová, jejíž postavení se mění z korunní svědkyně na podezřelou ze spáchání trestného činu křivého svědectví, jestli se nemýlím."
Mám za to, že se mýlíte.Trestný čin křivého svědectví může vzniknout až po přísaze že budete mluvit pravdu u soudu.
Policii a vyšetřovatelům můžete lhát, beztrestně, až se hory zelenají!
Jo, kdyby ji Čunek zažaloval pro pomluvu, to by se její postavení změnilo.

A pokud hledáte řešení romské integrace, tak tady jedno je:
Pan profesor Bary Walters: Propaguje zatím nevyslovenou kontrolu růstu populace s povinností platit za každé nadlimitní dítě každoroční ekologickou daň pět tisíc australských dolarů a navíc pak dalších osm set dolarů na výsadbu stromů odbourávajících skleníkové plyny.(Geografický magazín - Kokteil, březen 2008)
On teda chce zachraňovat planetu, ale k té integraci by to výrazně přispělo.
Já bych za Milouše rozhodně platit nemusela! :-))

17.03.2008 19:10:16

David napsal(a):

Drahá tetičko Kateřino,
ke kontrole porodnosti přidávám jeden starý vtip, moc dobře si ho nepamatuji, pointu snad zvládnu:

Jedna francouzská lékařka byla vyslána do jisté africké země, aby se pokusila omezit nežádoucí nadlimitní porodnost. Něco se jí zřejmě podařilo, protože po návratu z Afriky k té své nové metodě uspořádala odborný seminář, kde ji popisovala asi takto:

"Za vesnicí se vykope úzký podlouhlý příkop hluboký asi tak k mým ramenům. Jako asistentka se spustím dolů a podél toho příkopu nechám procházet všechny vesnické muže s roztaženýma nohama a bez bederních roušek. Já mám přitom v ruce dvě pálené cihly. Když je takový chlap přímo nad mojí hlavou, zdvihnu ruce a těma cihlama ho vezmu pěkně po koulích. Když se trefím, tak to trochu křupne, jako když praskne nafukovací balónek. Někdy musím bouchnout i dvakrát." K tomu zazní nesmělý mužský hlas z odborného publika, které to celé poslouchá se zatajeným dechem. "Ale paní doktorko, není Vaše nová metoda strašně bolestivá?" Ona na to: "Není bolestivá, nesmíte ovšem mezi těmi cihlami nechat svoje palečky! Cink."

Jinak nechme už, prosím, Čunka Čunkem býti, musím ocenit, že se krásně tváří v tom Topolánkově vládním chvalozpěvu. Asi mezi ně fakt patří. Jedna radost.

17.03.2008 20:43:13

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Pane Davide,
podle mne v propagaci jiného metru na politiky se zásadně mýlíte. Právě čunkiáda, na které se přiživuje i paní advokátka KVS, dokazuje, že v českých poměrech lze proti nežádoucímu politikovi vyvolat aféru, jejíž virtuální rysy převáží natolik, že sama aféra zvirtualizuje a nafoukne se do rozměrů hodných pozornosti vedoucí světové mocnosti. Také by mne zajímal způsob myšlení, kterým jste usoudil, že JČ politicky v očích veřejnosti selhal. Podle ohlasů veřejnosti to tak vůbec přes veškerou snahu mnohých nevypadá.
A už vůbec neselhal fakticky přes všechny snahy vytáhnout "ze skříně", co se dá.
Soudný logicky uvažující občan, který se seznámí se základními fakty, nutně musí dospět k závěru o uměle vyvolané aféře.

17.03.2008 20:44:57

LEVAK napsal(a):

Je vidět tetko Kateřino,že jste z rodu pavlačových drben jejichž rozhled je tak po těch pavlačích a tomu i odpovídá Váš slovník a uvažování!Zřejmě Vám ještě nedošlo nebo Vás nikdo neinformoval, že profesor Bary Walters není vůbec originální.Stejný systém byl už uplatněn v postmaově Číně,kdy mladé rodiny měly povoleného jednoho potomka a dostaly na to určité výhody.Pokud se zadařilo a přišel druhý potomek musely všechno vracet co před tím obdržely.To žižkovské rozhledy nepsaly?

17.03.2008 20:46:55

LEVAK napsal(a):

bigjirka nezklamal!Jeho uvažování je tak na úrovni žáka páté třídy!Ostatně jedno české přísloví říká "Podle sebe soudím Tebe!"

17.03.2008 20:51:17

Zbyněk Matyáš napsal(a):

to klaravesela:
Věřit psychologickému zkoumání na hodnověrnost osobnosti může jenom velmi neznalý člověk.

17.03.2008 20:56:58

teta Kateřina napsal(a):

Levaku,
to si vyříkejte s panem profesorem.A bycha abyste nedošli k závěru, že se jedná o metodu vyzkoušenou a prověřenou, která by pomohla zregulovat populaci na Zemi stejně úspěšně jako v Číně!
Ale kdo chce kam, pomozme mu tam!Nemusí pršet, stačí když kape!Všechno zlé je pro něco dobré a komu není shůry dáno nezůstane filosofem !

17.03.2008 20:57:27

LEVAK napsal(a):

Jéžíšmaria tetko běžte raději prodávat tu pastu na parkety.Možná že někdo oblibuje zelené parkety s dírkama.Třeba by jste to mohla zkusit s první nabídkou u Bursíka&comp.Jestliže nabízím něco,nějaký způsob na řešení tak si musím za ním stát.To je základní logika věci!
PS:
Dicenda tacenda loqiu!
Homo sum, humani nil a me alienum puto!

17.03.2008 21:14:10

LEVAK napsal(a):

Pro paní doktor:
10 zlatých pravidel duševního zdraví.
1. Pamatuj , že každé utrpení, i to největší, jednou přejde. Veškeré dění v toku času je proměnlivé. Po dešti vychází slunce, i po té nejkrutější zimě přijde zase jaro!
2. Tam, kde nemůžeš pomoci ani změnit chod věcí, nestarej se zbytečně o cizí záležitosti.
3. Nepropadej panice kvůli zodpovědnosti. Tvá schopnost a odolnost poroste tím více, čím méně se poddáváš spěchu, vzrušení a pesimismu.
4. Vyvaruj se boje proti představám. Mnozí se vyčerpávají v boji proti překážkám, které existují jen v jejich fantazii. Nezaplétej se do neplodných zálib, které nevedou k cíli. Pamatuj, že síla je jen v jednoduchosti, proto netříšti své síly!
5. Nežij v minulosti, nepřemýšlej mnoho o budoucnosti. Žij přítomností. Nic důležitého nezměníš! Znáš snad někoho, kdo se nikdy nezmýlil? Chybám se nevyhneš, přijdou-li, naprav je – není většího vítězství.
6. Rázně odlož nenávist, závist a touhu po destruktivní kritice. Kritika, která současně nepřináší pomoc a náznak, jak zlepšit špatné, je někdy horší, než původní špatná věc. Tato tři zla výrazně překážejí osobní spokojenosti.
7. Netrpělivost, posměch, fanatismus, fatalismus a pesimismus ničí duševní harmonii.
8. Zažeň myšlenky o důstojném „usazeném“ stáří. Snaž se uchovat smysl pro romantiku, dobrodružství a recesi. Neboj se v žádném věku nových setkání a nových úkolů.
9. Důvěřuj lidem a měj je rád. Neočekávej od nich dokonalost, ani ty nejsi dokonalý. Snaž se ocenit jejich individualitu. Jen málo lidí je vysloveně špatných. Úsměvem a duševním pohlazením prosadíš víc než přísností a tvrdostí.
10. Pozoruj své okolí a všimni si, že tvé problémy jsou v zásadě stejné jako problémy
mnoha jiných. I lékař trpí bolestí, i policistu někdy dusí strach, i král pláče při smrti
svého syna. Nekomplikuj si trvale svou životní roli, prostuduj ji dobře, snaž se jí
rozumět a využít ji ze všech sil k pomoci těm, kteří jsou na tom ještě hůře. A pak svou roli hraj s důvěrou a odvahou, ale hlavně vždy se smyslem pro fair play.

17.03.2008 21:19:53

teta Kateřina napsal(a):

Proč?
Kdo chvíli stál, už stojí opodál.Ptáka poznáš po peří, vlka po srsti, člověka po řeči.Kdo nemá, s kým by se vadil, pojmi sobě ženu.

PS.
Přátelská rada se neúčtuje.

17.03.2008 21:24:19

teta Kateřina napsal(a):

pro LEVAKA:
10 zlatých pravidel jak zůstat zdravý:

1) vybírat při nákupech potraviny zdravotně nezávadné

2) zabezpečit dokonalé provaření a propečení potravin

3) zkonzumovat stravu bezodkladně po uvaření

4) uchovat potraviny, je – li to nutné, buď v teplém stavu (kolem 60o C) nebo ve

studeném stavu (méně než 10o C)

5) důkladně ohřívat už jednou uvařenou potravinu před opakovanou konzumací.

6) zabránit styku mezi syrovými a již uvařenými potravinami

7) umývat si opakovaně ruce před začátkem přípravy potravin, při jakémkoliv přerušení

kuchyňské práce (zvláště po použití WC)

8) udržovat všechno kuchyňské zařízení v bezvadné čistotě

9) ochraňovat potraviny před hmyzem, hlodavci a jinými zvířaty

10) používat při úpravě potravin pouze pitnou vodu
----------------------------------------
Boží mlýny melou pomalu a jistě!
Ale vy evidentně nejste boží mlýn!

Máte dojem, že "paní doktor" vašich 10 zlatých rad nutně potřebuje? Že snad není duševně zdráva?

Nebo co jste tím chtěl říci?
To vte, co se v mládí naučím , k stáru jako když najdu!

17.03.2008 21:39:08

klaravesela napsal(a):

Leváku, díky za krásnou životní radu. Myslete při její aplikaci i na sebe!! Ráda Vás budu následuvoat.

teto Kateřino, bohužel se mýlíte, s křivým svědectním to není tak, jak říkáte Vy, ale jak říká David.

Zbyňku Matyáši, s psychology to je skutečně těžké, já vím. Hodně záleží na tom, kdo dělá posudek, jakým způsobem a jakými metodami. Znám psychology, kteří dle mého názoru nejsou schopni otestovat ani IQ mihule říční, vlastníce intelektuální výbavu obdobné kvality. Znám ovšem i jiné, v jejichž podání je i psychologie exaktní věda. Posudek na M.U. si můžete přečíst na http://www.lawyers.cz a rozhodnout se sám, jestli věřit či nevěřit. KVS

17.03.2008 21:44:03

teta Kateřina napsal(a):

Uznávám chybu a uklidňuje mě, že jí to nemusí projít.

"Pokud by tato křivá výpověď obsahovala i úmyslně nepravdivé obvinění z trestného činu, bylo by takové jednání kvalifikováno též jako trestný čin křivého obvinění s trestem odnětí svobody do tří let, případně od tří do osmi let odnětí svobody. "

Ale jako obžalovaná už pak zase lhát může , ne?

17.03.2008 21:52:34

bigjirka napsal(a):

Leváku, své levárny aplikujte sám na sebe. Pomněte, že již v páté obecné se učí, že "by jste" se nepíše. Btw. , vaším výrokem jste nedokázal, že jste po Václaváku s ptákem v ruce neběhal. Pravda se tedy bude muste dokázat až u soudu.

17.03.2008 22:21:01

LEVAK napsal(a):

Pro poskakující mudrosloví národa slovanského :
BŮH VERSUS SATAN ?

Trošku jiný příběh stvoření...
Na počátku pokryl Bůh zemi brokolicí, květákem a špenátem, zelenou a žlutou a červenou zeleninou všeho druhu, aby muž a žena mohli žíti dlouho a zdravě.
A Satan stvořil Algidu a Rafaelo. A zeptal se: "Ještě pár horkých višní k té zmrzlině?"
A muž odpověděl: "Ano, rád!" a žena poznamenala: "Mně prosím ještě horkou vafli se lehačkou .
A tak každý nabrali 5 kilo.
A Bůh stvořil jogurt, aby si žena mohla uchovat figuru, která se muži tak líbila.
A Satan vytvořil z pšenice bílou mouku a z řepy cukr a kombinoval je.
A žena změnila svou konfekční velikost z 38 na 46.
I řekl Hospodin: "zkuste můj čerstvý okurkový salát."
A Satan k tomu stvořil dressing a česnekový toast jako přílohu.
A mužové a ženy si po tomto požitku povolili pásky alespoň o jednu dírku.
Bůh ale vyhlásil: "Dal jsem vám přece čerstvou zeleninu a olivový olej na ni!"
A Satan vytvořil malé briošky a Camembert, humrové chlebíčky a kuřecí prsíčka na másle, k čemuž bylo již třeba druhého talíře.
A hladina cholesterolu lidstva stoupala k nebesům.
Tak Hospodin stvořil běžecké boty, aby jeho děti ztratili nějaké to kilo.
A Satan stvořil kabelovou televizi s dálkovým ovládáním, aby se člověk
nemusel obtěžovat s přepínáním.
A mužové a ženy se smáli a plakali před blikající obrazovkou a počali se
odívati do strečových joggingových dresů.
Nato Bůh stvořil brambory, s nízkým obsahem tuku a bohaté na draslík a další cenné látky.
A Satan odstranil zdravou slupku a vnitřek rozdělil na plátky, které pak smažil ve zvířecím tuku a poprášil pak spoustou soli.
A člověk získal dalších pár kilo.
Pak Hospodin vynalezl libové maso, aby jeho děti nemusely zpracovávat tolik kalorií, a přitom aby se zasytily.
A Satan stvořil McDonalds a Cheeseburger za 99 centů.
A pak se Satan zeptal: "Hranolky?"
A člověk odpověděl: "Jasně - extra velkou porci s majonézou!"
A Satan řekl: "tak to má být."
A člověk utrpěl srdeční infarkt.

Bůh si povzdychl a stvořil čtyřnásobný bypas.

A Satan stvořil Julínka.

17.03.2008 22:25:29

bigjirka napsal(a):

Paní Klárko, myslím, že oba velmi dobře víme, že takový psychologický posudek neznamená vůči konkrétní výpovědi v kauze vůbec nic. Znamená maximálně tolik, že paní netrpí bájnou lhavostí a není tedy potřeba její výpověď předem zmačkat a hodit do koše. Vůbec neznamená to, že v kauze nelže zcela nebo že si její paměť něco upravila. Každopádně mj. její pětiletá nečinnost způsobila právě to, že už se nedokáže nic i kdyby to pravda byla. Pokus propojit ty peníze s výběrem z banky selhal a podle posudků ekonomických znalců ten něcoreal zvýhodněn nebyl... kromě toho nerozhodoval Čunek, ale zastupitelstvo, takže i se subjektivní stránkou činu by to bylo vachrlaté... protože Vás mám rád, přeju Vám, abyste z toho MU vysekala. Skutečným lumpíkem je stejně Loutkář a toho nedostanete.

17.03.2008 22:30:29

bigjirka napsal(a):

A Satan stvořil Leváka, z něj se všichni zbláznili a pohádky byl konec.

17.03.2008 22:32:01

teta Kateřina napsal(a):

nene!
LEVÁK se zbláznil a Satan stvořil katolickou církev !
Katolická církev stvořila 7 nových smrtelných hříchů a tím se Bůh dostal do průšvihu a přijde do pekla.
Za to geneticky manipulované klonování Evy z Adamova žebra.
A za to, že stvořil svět za 6 dní a od té doby už na nic nehrábl.A protože si to nedal patentovat, tak to po něm spousta lidí opakuje....tvoří děti a nepracují.....

17.03.2008 22:44:01

teta Kateřina napsal(a):

Bigjirko, a víte , že já jí to nepřeji?
Protože když ji z toho vyseká, tak se to bude stále častěji opakovat.
viz další pokus s Bursíkem......

17.03.2008 22:47:00

Lila napsal(a):

Dobrý večer paní Kláro,
zaujala mě Vaše zmínka o jistém Milerovi, který zřejmě publikoval cosi nactiutrhačného v plátku Jalovci a u soudu narazil. Jak se postižený chudák bránil? Podle tiskového zákona?
Díky za odpověď.
P.S.
Máte moje sympatie.

17.03.2008 22:56:01

klaravesela napsal(a):

Teto Kateřino, halé, všechny průšvihy tohoto státu se (zatím) přes můj stůl nevalí!! V bursíkovi nejedu!!

Milá Lilo, ubožák Miler se nebránil dle tiskového zákona, leč dle trestního zákona, a dostal to narvrdo, protože již před tím jej soud přátelsky varoval, že pokud chce o někom trousit informace, tak je musí mít podložené, jinak je to pomluva....

BIG Jirko, problém mlčení je problémem závažným. Několikrát jsem se k němu vyjadřovala, zkusím to ještě jednou. Mezi M.U. a J.Č prostřednictvím JUDr. J.N. probíhala jistá jednání, aby dotyčný nechal dotyčnou na pokoji. Řešilo se to po "stranické linii" a více méně úspěšně. Pak dotyčná předs svým právním zástupcem uvedla jisté údaje, které naznačovaly, že by mohla být přítomna úplatku... Její právní zástupce jí sdělil, že "by to měla hlásit". Do toho se dotyčné M.U. vůbec nechtělo, dala však svolení k tomu, aby tak učinil dotyčný právní zástupce, když už si tedy myslí, že je toho tak třeba.... a on se rozhodl, že toho třeba je, čímž svoji klientku uvrtal do situace, ve které se nachází nyní. Myslím, že se tomu říká nedostatečná ochrana klienta a nedostatečné poučeníklienta. Doufám, že pan J.N. řádně svůj postup obhajoby zájmů ozřejmí, nejlépe svědeckou výpovědí u soudu. KVS

18.03.2008 06:39:37

skeptický napsal(a):

Ohledně uvádění věcí na pravou míru : Této velké myšlenky ,která,jak píšete má původ v české kotlině,se chopilo později i radio Jerevan.

Původní zpráva,že v Moskvě se rozdávala auta,byla později dementována tak,že to nebylo v Moskvě,ale v Petrohradě,a ještě později,že se nerozdávala auta,ale kradla kola.

Vysvětlovat něco Američanům,je doufám pokus o vtip.Znám am.párek,kteří tu trávili týden v Praze šťastní jak prase na hnoji s mapou Budapešti.Jinak ale moc fajn lidi.

Předposlední velvyslanec s osudou odešel,protože tady dosti těžkopádně a trapně lobboval,už si nevzpomínám,o co šlo.
Tam jsou dost často podobné trafiky pro blbce,jako u nás.

S tou Ukrajinou : jen aby všichni nepřišli sem,až se rozkřikne,že se tu rozdávají peníze.I když bychom měli problém s úbytkem obyvatelstva vyřešený, a hlavně by to byla národní jednolitost.

Tyhle imigrační experimenty každý pes jiná ves připomínají strýcovu snahu vyrobit z bezcenného šmejdu mýdlo-výsledek skvost.
Ještě dotaz pro tetu Kateřinu : kdy Vás naposledy muži fixírovali?

18.03.2008 06:45:26

Pepa Řepa napsal(a):

To skeptický
i když mám Ameriku rád, líbí se mi vaše ironie a smysl pro černý humor, proti američanům mnohdy namířený.Tak to má být.

Pak jsem taky rád, že je tady pár nicků lidí, které nikdo nenacpe do svěrací kazajky politické korektnosti a kteří si ještě uchovali zdravé a nezávislé myšlení.

Kromě zavedených "xenofobních" značek bych jmenoval pány Matyáše a buldatru.

Pokud jde o kauzu Čunek, tak i tady vidím určitý posun u těch, kterým zřejmě Bill Gates pořídil linku ADSL přes Patagonii.

18.03.2008 07:48:06

Michal napsal(a):

Možná je to jenom drobnost, ale místopředseda Nejvyšího soudu Kučera nedávno v jednom rozhovoru prozradil, že se dobře zdá s bývalým advokátem paní Urbanové JUDr. Novákem. Jak je ten svět malý :-)
A ještě jedna věc mě u spousty obyvatel Vsetína překvapuje (i když vlastně ani moc ne) - vzpomeňte si, milí vsetíňáci, jak jste Čunkovi před několka lety spílali za rekonstrukci náměstí s tekoucím potůčkem a za "Čunkovo akvárium". To bylo řečí, co? :-)

18.03.2008 08:06:52

klaravesela napsal(a):

Pane Skeptický, slovo "fixírovat" ve Vámi uvedeném smyslu okamžitě přejímám do své slovní zásoby, aniž bych Vám upírala prvenství...

Pepo Řepo, Rádio Jerevan je úplný břídil a nehodno skvělého dědictví Společnosti pro uvádění věcí na pravou míru. Tím by mohl být pouze lokální génius Cimrman, kdyby se mu ovšem J.Č trapně nesnažil zasednout místo.
Jednu věc však nutno J.Č. přiznat, a to vysokoumíru osobní statečnosti. Kdyby Kraus nastražil medvěda na MĚ, tak nevím, jestli bych to zvádla. A to medvědice prý panu místopředsedovi v průběhu pořadu ožrala špičky od bot a potrhala podšívku saka. Navrhuji, aby tento hrdinný postoj p. předsedy byl p.t. publikem oceněn.

18.03.2008 08:40:06

skeptický napsal(a):

Pane Pepo,

O Čunkiádě nekomentuji,neboť ani já netvrdím,že rozumím všemu.
Ohledně amíků:s běžnými vycházím skvěle.Oni díky svému vzdělávacímu systému,který se na nás chystá,a já díky tomu,že jsem byl dost za školou,si dobře rozumíme.
Říká se tomu moron,nebo také sůl země.

Už se těším,jak náš náčelník podepíše s velkým bílým otcem ve Washingtonu smlouvu,která bude platit,pokud bude slunce svítit.I jiní podepsali.

S tou Patagonií.Tak jsem si vzpoměl,jak pan Baťa chtěl udělat Němcům Lebensraum,že bychom se jako vystěhovali do Ohňové Země.
Asi to zase vytáhli z prášků proti molům,protože naše mládež sice matiku nemusí,zato španělštinu povinně k maturitě.

Že to zase zavede celou republiku záměrně na slepou kolej,stejně jako druhdy ruština.Zatímco celý svět se učí anglicky,Češi zase budou vedle.
Kou poděkovat?
Paní autorka má sice vysoce vyvinutý smysl pro podivné názory,ale smysl pro humor.Tato vlastnost,snoubící se s krásou,a žádnoucností je vzácná.(Pokud to není 30 let stará fotka).

18.03.2008 10:37:19

Pepa Řepa napsal(a):

No vidíte, paní KVS, já věděl, že se na něčem shodneme.

Třeba na tom, že by Společnost pro uvádění věcí na pravou míru mohla vyrábět Čunkoměr na měření politické zkorumpovatelnosti a odpudivosti (ve vašich očích) i na měření otužilosti a odolnosti (v očích mých).

Myslím, že třeba panu Nečasovi, kterému před lety zakázala manželka vzít ministra vnitra nebo panu Tvrdíkovi, který položil ministra obrany po té,když zaslechl střelbu, by byly naměřeny tak nejvíc dva miličunci.

S tou medvědicí u Krause se netrapte.Bylo to divadlo. Medvědice Čunka znala, neb s ní měl intimní poměr, když ještě jezdil pod svým rodným jménem Berousek po Evropě.

Pak zpronevěřil tržbu za tři představení, prodal šapitó a přijal (pod novou identitou) jméno Čunek.
Jen se divím, proč vám to MU neprozradila.

18.03.2008 10:51:08

Pepa Řepa napsal(a):

To skeptický
myslím, že jste trochu podcenil běh světa.
Je v podstatě jedno, zda smlouvu na naší straně bude podepisovat náčelník Dlouhý, či oponáčelník Široký. Podepíší oba, ani neceknou.

Na druhé straně ve Washingtonu nebude velký bílý otec, ale malý černý otec.
Se španělštinou bych to viděl, jako krok správným směrem. Za pár let se v USA anglicky nedomluvíte. A v Evropě bude úředním jazykem arabština.

Pokud jde o autorku blogu, mám na ní stejný názor.

18.03.2008 11:07:49

skeptický napsal(a):

Jak už jsem předeslal jinde,není možné,aby se mnou inteligentní člověk nesouhlasil.

Velké mysli myslí stejně,a hlupáci se málokdy liší.

Občas se opakuji,ale jak už jsem jednou vysvětlil panu správci,velké mysli se občas opakují,protože velkých myšlenek je málo.

Existují dvě další možnosti u voleb,a to big mama s širokými kotníky( to mám tuším od paní Ladmanové ),anebo ten válečník ,co to Arabům za ten Vietnam ukáže.

Dokud bude v Iráku kapka nafty,tak se odtamtud nehnou.

My tu máme uran,takže je to asi lepší to podepsat,než být označen za teroristy a bombardován.

Xenofobií netrpím,spíše panofobií.

18.03.2008 11:25:48

skeptický napsal(a):

Paní KVS,

právě jsem se dočetl,že Vaši přátelé z ústavního soudu odsouhlasili,že psát v tisku výmysly o nějaké osobě není trestné.

Dostáváme se do paradoxní situace,kde napsat pravdu o někom trestným zůstává.
Nebo je to jak o kom?

Neznám zákony,o těch vím jen to,že neznalost neomlouvá,držím se desatera(prý to Vatikán teď nějak rozšířil,nebo snad smrtelné hříchy,čert ví),přecházím na zelenou,třídím odpad a přistupuji jednotlivě.

Opravdu se dnes musí s každou kravinou k ústavnímu soudu?To ho dost devalvuje.

18.03.2008 11:56:01

jaryn napsal(a):

Paní KVS,

pardon že tak pozdě, ale přece. Začnu vaším citátkem:
"Všichni by chtěli, aby to zaplatil někdo jiný (Soros, Strukturované fondy nebo Světová banka), udělal to někdo jiný (Soros nebo Člověk v tísni) a Romové přitom zůstali, respektive se stali loajálními a integrovanými občany této země. Otázka zní: a proč by měli?? Odkud by tu loajalitu měli brát?? Z našich přání??"
Není mi úpně jasné, kde žijete. Otázku proč by měli být Cikáni k naší zemi loajální myslíte vážně?
Možná jste si toho nevšimla, ale přínos tohoto etnika pro tuhle republiku je v součtu hluboko pod nulou, čili v záporných číslech. Pokud by měli žít pouze z vlastní produkce,vymřeli by s poslední cizí slepicí a ovocným stromem. To nepíšu s žádnou radostí, ale nic z toho, co kolem sebe vidím, mě ani omylem nenaznačuje opak.
Proč by měli být loajální? Protože za jejich bezpracné bydléní, chlast, satelíty, cigaréty, kokakóly, bagéty, topéní, peníze, sociální prográmy, terénní pracovníky, oblečéní a můžu donekonečna pokračovat se zasloužila právě ta opovrhovaná majorita "gádžů".
Je ale možné, že pro někoho to důvod k loajalitě prostě není. V tom případě bych takovým přál založení vlastního státu, kde by konečně mohli naplno ukázat, jaké talenty a schopnosti se v nich skrývají.
PS ještě k vašemu citátu: například já nechci vůbec, aby jim někdo platil integraci. Chci, aby se do jejich integrace věnovalo maximálně tolik prostředků, jako do integrace např. Vietnamců, a Číňanů. Zdá se totiž, že to byla částka zcela dostatečná.
Místo toho však vidím, že někdo už cizí peníze považuje za jejich nárok zcela automaticky, jinými slovy si plete stát či Evropu s dojnou krávou.
Ať si je kdo chce jaký chce, ale za svoje. Živit a opečovávat jsem připraven pouze děti.

18.03.2008 12:14:21

buldatra napsal(a):

Společnost pro uvádění věcí na pravou míru by do budoucna mohla zahrnout do své budoucí činnosti i pomětně nedávno učiněný objev.
Bylo objeveno kurvítko(omlouvám se za to pojmenování,které patrně vymyslel neznámý objevitel a prosím tímto pana Stejskala o přimhouření oka alespoň kuřího).
Pakliže si uvědomíme dosah a význam výše uvedeného objevu,je nám ihned zcela jasné,co je třeba učinit,aby se věci navrátily zpět do svých kolejí a byly uvedeny na pravou míru.
Definice kurvítka pro laiky a neznalce se nachází např.zde:
http://home.realnysvet.cz/n...
Nejen v hejblatech všelikých vyskytují se s železnou pravidelností kurvítka.Najdeme je i tam,kde by je dříve nikdo nečekal.Namátkou např. v politice,v justici,v manželství,u policie,ve správních radách a v bankách,ba i ve sběrných surovinách.Vyskytují se i v lidských vztazích.
Zkrátka,kam se člověk podívá,byť by to bylo i do Ameriky s vízem či bez víza,všude jsou.
Otázka je jasná:“co s tím?“
Někdo by výše uvedený objev možná chtěl zamést pod koberec,neboť odstraňování kurvítek dejme tomu z vládního kabinetu je stěží představitelné.
Utajit objev nelze, vhodná doba na utajení je už nenávratně pryč.
Zbývá snad jen možnost udělit objeviteli Bludný balvan.Ale kdo je objevitel?
Zkrátka je to problém jako se všemi nepohodlnými vynálezy a objevy.Proto navrhuji začlenit kurvítko do budoucích stanov Společnosti pro uvádění věcí na pravou míru.Tam se bude hodit.
Možná,že odstraněním kurvítka(kurvítek), se konečně podaří ukončit Čunkiádu.A nejen tu…

18.03.2008 14:04:52

skeptický napsal(a):

Milá paní Veselá,

Stále na Vás myslím.Otázka z předchozího blogu,jak učinit rozvodový návod neúčinným.

Co takhle jako součást předmanželské výchovy navštívit pár rozvodových stání?
Láska je slepá,ale manželství prý otvírá oči.
Ale to byste byla bez práce,a oddávající úředníci taky.

Ženy jsou jako vichřice.Ta když se udělá,je vlhká a divoká.A když odchází,odnese Vám dům i auto.

18.03.2008 14:08:17

Lila napsal(a):

Paní Kláro,
díky za odpověď, ale blbě jsem se vyjádřila. Tím chudákem jsem měla na mysli toho pomlouvaného a hanobeného.
Jak jsem dnes zjistila, psát o lidech nepravdy a bohapusté nepodložené výmysly, které mohou člověka velmi poškodit, je u nás beztrestné.
To bude sakra výnosný džob pro námezdní pisálky!

18.03.2008 14:09:06

Jeden z nich napsal(a):

Paní JUDr.
A co Vaše vyhánění nájemníků z Vámi spravovaných domů???

18.03.2008 14:30:56

Pepa Řepa napsal(a):

To skeptický
jak říkal ten rabín, všechno je jinak. Coby hříšný křesťan jsem byl v neděli v kostele, kde se novým smrtelným hříchům farář vysmál a přesně citoval, že se jedná o nová nebezpečí a svody 21.století.Smrtelné hříchy z toho udělali novináři.
Poučeníč.1-nevěřte novinářům.

U té neztrestnosti se zřejmě jedná o to, že s tím máte jít na občanskoprávní žalobu. To zřejmě objasní autorka blogu.
Poučení č.2-nevěřte právníkům.

No vlastně, nejlepší je nevěřit nikomu.

To buldatra
Když byste rozebral a zase složil naší rodinu, zbyl bych na stole já.Rodina by fungovala, nikomu bych nechyběl.Asi jsem kurvítko.I na tomto serveru.Láká mě použití jako nick.

18.03.2008 14:53:47

skeptický napsal(a):

Pane Pepo,
Já v dětství rozebral staré Telefunken radio,a těch kurvítek tam zbylo asi šest.
Dalo by se dojít k různým závěrům.
Jo,rabi Hillel učil,že když Vám někdo něco řekne,nebo si něco přečtete,tak první věc je se zeptat : je to pravda?Zapomínám základy.
Ten dodatek adresovaný Buldatrovi/ře,je velmi vtipný,zasmál jsem se.
Nemám rád lidi,kteří se berou moc vážně.Vlastně vůbec nemám rád lidi,abych nevypadl z charakteru...

18.03.2008 15:21:10

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Vážená paní Samková Veselá, moc děkuji za odkaz na závěr psychologického posudku M.U. Nostalgicky mi připomněl časy kádrových posudků, kdy většina hodnocených byli "oblíbeni v kolektivu".

18.03.2008 15:52:52

LEVAK napsal(a):

A bigjirka nám zmodrál.Zaskočilo mu v krku sousto větší než mohl normálně spolknout!

18.03.2008 18:17:20

bigjirka napsal(a):

Co to blábolíte, Leváku??? :-))))

Paní Kláro, já si myslím, že ten obojího práva doktor JN by si zasloužil důkladný průtřep advokátní komorou, neb škodit klientovi prý se nesmí? :-)

Vím, že o tom čase už jsme mluvili.. nicméně po té době se pravdy nikdo nedobere.. ani asi o tom harašení.. myslím, že to nemění nic na tom, že s ochranou svojí klientky budete mít plný ruky pazourů, neb důkazy kde nic tu nic. Ani propadlictví koncipy Grosse z Čunkovy advokátní stáje Vám v tom moc nepomůže :-D. (Ještě blbější, než jsme doufali :-D)

18.03.2008 19:01:36

klaravesela napsal(a):

Vážený pane Buldatro, jsem nadšena z definice kurvítka a považuji za zcela nezbytné zde Vámi odkázanou definici v plném znění ctrl + V
"Určitě jste si všimli že pokud nějaké zařízení rozeberete a zase složíte, zbyde na stole jedna součástka, která nikde neschází a přitom vše normálně funguje. Po čase jsem přišel na příčinu. Ta věc, co zbyla, se nazývá kurvítko a slouží k tomu, aby se zařízení rozbilo přesně týden po skončení záruky. Takže pár dní před koncem záruční doby stačí mašinku rozebrat a znovu složit, kurvítko zahodit a je na dlouhou dobu klid."

Kurvítka navrhuji definovat na všech úrovních a ve všech záležitostech, to by bylo čistého vzduchu!!

Jo, pár rozvodových stání před svatbou, to bych také doporučila jako profylaxi... KVS

18.03.2008 21:26:18

skeptický napsal(a):

To kurvítko je roztomilý terminus technicus.Bohoužel málokterému z nás dojde,že to kurvítko bychom mohli být také my sami.

19.03.2008 09:07:45

buldatra napsal(a):

Paní KVS:
Když se tak nad tím zamyslím,tak objev kurvítka nebude zas tak moc nový.Začínám nabývat přesvědčení,že o něm vědí již delší dobu například v některých politických stranách.A odstraňují kurvítka ihned po volbách.Popř.i v průběhu volebního období.
A to jak z předvolebních programů (slibů),tak i z členské základny a poslaneckých lavic.Kurvítka však nevyhazují, pouze je přeposílají a převekslovávají do jiných lavic a jiných programů,očekávavše,že tam budou vhodně umístěna a později i využita.popřípadě zakonzervována.Taková malilinkatá pátá kolonečka.
Riskují sice jejich odhalení konkurencí a následný přesun jinam,či vyhození,což však zas až tak nevadí,neboť kurvítek je stále dost.
Jak se tato věc má v justici,nevím.Pouze tuším,že tam to bude to samé,v bleděmodrém.

Pepo Řepo:
Rozebrat a opět složit Vaši rodinu by možná šlo.Kdy Vám končí záruka?

19.03.2008 11:46:55

Pepa Řepa napsal(a):

To buldatra

V mém případě udělali zřejmě konstruktéři spotřební společnosti chybu. Zařízení se týden po záruce nerozbilo. Ta už dávno uplynula.

Co s tím? I když moc dobře vím, že kurvítko jsem já,dělám mrtvého brouka a předstírám, že skryté kurvítko je někdo jiný.

Ještě že jsem mužského pohlaví.Budu-li odhalen, budu pohřben ve Sběrných surovinách jako Pepa Kurvítko.To se ztratí.

Co kdybych byl třeba Máňa? Co budu mít na likvidačním listě?

19.03.2008 12:57:27

Pepa Řepa napsal(a):

To buldatra
myslíte, že by byl politicky korektní nick: Josef Kur-Vítek?

Když byl Guth-Jarkovský nebo Ressler-Ořovský tak by to snad šlo.

19.03.2008 13:09:45

skeptický napsal(a):

Pane/í buldatro,

Není Váš nick přesmyčkou ULTRABAD ?
Nic osobního,mám rád rébusy.

19.03.2008 13:33:41

klaravesela napsal(a):

Vážený pane Skeptický: ideu přeposílání kurvítek rovněž okamžitě pejímám do svého lingvistického repertoiru a zasadím se o jeho rozšíření do agendy soudní - sporné.... to bude radosti! i když ono už tam řádí beze mně...

Milý Pepo Repo: čunkometr nemá vadu.

a pak že život s diskutujícími není krásný.

Mimochodem, pane Čochtane, nemohl byste udělat něco pro to, abyste mne odnahnětl za ty svoje... ééééé... v diskusi pod blogem sl. Duong?

19.03.2008 16:46:16

Pepa Řepa napsal(a):

To buldatra
o jednom politickém Kur-Vítkovi bych věděl.Je ze Slaného a nečeká ani na konec záruky.

Nejdřív vlez do KSČ a za rok bylo po komunismu. Teď zase občas kurvítkuje v jedné vládní straně.Odhadoval bych konec záruky na srpen.

19.03.2008 17:23:01

skeptický napsal(a):

Milá paní Veselá,

Začínáte v tom mít hokej.Život se mnou je nepochybně krásný,ale to přeposílání,k tomu se nehlásím.
To už je lepší člověka ignorovat,než si ho s někým plést.
To bylo podruhé.
Mně se ta kurvítka objevují jedno ročně,začíná to nohama,pak přijde hlava.

19.03.2008 17:44:00

buldatra napsal(a):

To skeptický:
Buldatra není záhada ani rébus.
Je to slovo veskrze speciální a poprvé bylo vysloveno mým kamarádem,když se seznámil s Wiliamem Clintonem druhým,což byl můj pes a velký přítel,briard plavé barvy,vážící necelých 70 kilogramů.Od té doby je na světě výraz buldatra.
Výraz se v naší rodině ujal,takže pokaždé,když potkám nějakého maxipsa,potkám buldatru.
A aby toho nebylo málo,můj další briard (vlastně briardka)je Bermiona au Auriga Brie,což zní sice vznešeně,ale stejně je to buldatra.

19.03.2008 22:06:54

buldatra napsal(a):

To Pepa Řepa:

Na likvidačním listě by mohlo být klidně Máňa Řepa,ne?
U kurvítek není rod rozhodující.

Nick Josef Kur-Vítek by dle mého nejlepšího přesvědčení rozhodně byl politicky korektní.A to již jen proto,že v těchto končinách je politicky korektní ledacos.A když to korektní není,tak to stejně nemá na nic vliv.
S koncem záruky u toho Kur-Vítka ze Slaného,bych to neviděl tak růžově,protože počat byl v KSČ, čímž splňuje základní předpoklad dlouhé životnosti.Takže srpen možná ano,ale nejdřív v roce 2012,kdy má dle některých prognóz opět nastat konec světa.

19.03.2008 22:41:12

alenka napsal(a):

Paní Veselá, vy jste nenapravitelné zlobidlo. Asi proto, že jste pořád tak Veselá. Přesto bych byla názoru, že mluvit ve vlastní věci na veřejném fóru, kde jsem privilegovaným účastníkem není úplně košer. Což nemá nic do činění s mými názory na věc Čunek, vidím zcela jasně totéž co vy a asi i další věci, které by tu pro Vás nebylo taktické napsat.
Ta propagace vlastní strany případu je totéž jako dovolávat se vlastních úspěchů ve věci Červeňákových.
Ostatně, pokud tam nějaká pravda zvítězila, byla to pravda Červeňákových a způsobila tolik zlé krve jako máloco v jiného v Romské otázce.
Je potřeba se ptát, jestli ta otázka opravdu tolik zlé krve potřebuje. Tím neříkám ano ani ne, jen se ptám.
Asi se nám brzo vrátí doba, kdy víc bude záležet na konsenzu než na diskurzu, pak mám obavy, že budou ti, kdo zlou krev způsobují biti. Opravdu. Netěší mě to.

19.03.2008 23:00:46

bigjirka napsal(a):

alenko, a kdyže byla doba, kdy záleželo na konsensu?

19.03.2008 23:27:04

skeptický napsal(a):

To Buldatra,

Děkuji za vysvětlení,ta Vaše Bermiona ze zlatého sýra zní tak dobře,že mne skoro mrzí,že nejsem pes.
Váhu bych měl,snad bych se líbil.

20.03.2008 13:26:13

Líný černý pes napsal(a):

to buldatra :
Ta Vaše psice se jmenuje tak krásně jako dobré víno.

20.03.2008 18:09:04

klaravesela napsal(a):

Milá Alenko, otázka diskursu je vskutku zásadní, leč po dvaceti letech advokátní praxe jsem prostě deformovaná: slušnost se nepočítá, nepřehánění nároků taky ne, pokud nechytneš a nestiskneš, jsi sám stisknut... konzultovala jsem tuto neradostnou zkušenost s několika kolegy, jestli jsem úplně šáhnutá a dostalo se mi povzbuzení od jistého velmi vznamného advokáta, který vedl několika (destíko)miliardový spor proti státu. Řekl mi: "Oni nereagují na to, když jim jen dáte kudlu na krk, reagují až na to, když jim vpíchnete do toho krku injekční jehlu. potom se dá začít diskutovat o tom, jestli to cyankali napumpujeme či nenapumpujeme..." přišlo mi to příšerné, leč v průběhu doby jsem se opakovaně přesvědčila, že tomu tak skutečně je.... ve věci červeňákovi bylo mojí zásadní chybou, že jsem kompromis a smír hledala, našla a přijala.... jsem si vědoma toho, že chlubením se vlastní kauzou a cizím peřím vypadá mírně blbě. Ale podívejte se na moje blogy! U těch, kde jsem se věnovala "seriozním" a "nezávislým" tématům, je čtivost čtvrtinová!!! Tak je to skutečně moje chyba?? kromě toho v novinách vždycky pozoruhodně vypadnou někteé ůmaličkosti", že se člověk nestačí divit... je třeba je opět připomínat - jen tak z důvodu objektivity....
jinak ke kauze čunek (když už se tak chválím). V srpnu, když bylo stíhání p. čunka odloženo, jsem řekla do médií, že kauza čunek nekončí, ale začíná.... ovšem to, že se následkem ní začnou navzájem vraždit justiční špičky, to jsem fakt netušila... jsem sama zvědavá, kam se to ještě posune. Možná, že jsme pořád na začátku... KVS

21.03.2008 00:21:14

bigjirka napsal(a):

Háček je totiž paní Kláro v tom, že příčina netkví v Čunkovi samém. On ho prostě někdo mocmoc nechce.. S tím, jaký je on sám to má pramálo společného...

21.03.2008 00:24:32

David napsal(a):

Ano, paní Kláro,
kauza Čunek v roce 2007 byl vlak jedoucí po starých rezivých kolejnicích. By zastaven na jednom nádraží podnapilým výhybkářem, který o tom vlaku prohlásil, že tenhle vlak na to nádraží vlastně nikdy nepřijel.

Dnes ta kauza se odehrává na úplně jiné koleji, ty vlaky jsou dva, jedou proti sobě nebezpečnou rychlostí a v každém sedí několik významných lidí. Zatím jsou od sebe ještě asi 30 kilometrů. Určitou výhodou je, že o možné kolizi obě soupravy vědí. Počkáme si, jestli to oba strojvůdci ubrzdí... Boží mlýny melou pomalu, ale spolehlivě.

Klidné velikonoční svátky a pěkný narozeninový den přeje David

21.03.2008 07:35:11

klaravesela napsal(a):

Milý Vladimíre, prosím mohl byste specifikovat ta jabka a hrušky?? děkuji uctivě.

Milý Davide, teda taky už jen přihlížím, kdo si to jak supí - a nestačím se divit... a jsou i tací, kteří do jednoho či drunhého vlasku dobrovolně za jízdy naskakují - netušila jsem, že zde máme tolik osob se sebevražednými sklony

BigJirko, naprosto souhlasím s tím, že vůbec nejde o to, jaký pan Čunek je či není.... zájmy byly a jsou.... různorodé. Dovoluji si ovšem silně protestovat, aby jistá Urbanová šla kvůli těmto různorodým zájmům trávit byť jen den do Světlé nad Sázavou...

21.03.2008 11:37:56

klaravesela napsal(a):

Ještě jednou, milý Vladimíre, jetli si myslíte, že jsem vaše "překlepy" přehlédla, tak nepřehlédla. Pokud mi chcete nadávat, obávám se, že si budete muset posloužit mimo tento blog...

21.03.2008 11:39:13

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem hrubě urážlivých text, který byl v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů

21.03.2008 15:55:11

bigjirka napsal(a):

Paní Kláro, paní Urbanová je bezvýznamným pionkem pro všechny zúčastněné hráče. Takže Vám to dá určitě dost práce ji ochránit.

21.03.2008 17:18:18

Karolína napsal(a):

je to těžký život, být ten jediný spravedlivý, že KVS?

22.03.2008 10:07:12

klaravesela napsal(a):

Karolíno, to jako myslíte mě? Nenechte se vysmát - kdybych trpěla mesiášsko- genialistickými bludy, tak se nebudu vystavovat na tomto blogu, ale najdu si podstatně účinnější způsob... Hledání pravdy a spravedlnosti je jednak celoživotní proces a jednak již z povahy věci proces neuskutečnitelný, protože vždy realitu uchopujeme s jistou dávkou redukcionismu, přičemž každý redukuje trochu jiným způsobem. Chápu, že kdyby se Vám podařilo usvědčit mne z absolutiskmu a sektářství, žilo by se Vám lépe - ale obávám se, že s touto verzí pochopení reality se budete muset vypořádat sama. Hezké Velikonoce, KVS

22.03.2008 11:13:57

Karolína napsal(a):

Nevím, jestli trpíte mesiášsko-genialistickými bludy, nejsem psychiatr. Ale jsem advokát a vím, že bych nikdy takhle nerozpatlávala veřejně kauzu svého klienta - pokud by to tak chtěl on (ona), tak bych to odmítla, pokud by to nechtěl, tak není o čem mluvit.
Možná takto hodláte praktikovat ono doporučení nejmenovaného známého advokáta, jak uvádíte výše, cituji: ""Řekl mi: "Oni nereagují na to, když jim jen dáte kudlu na krk, reagují až na to, když jim vpíchnete do toho krku injekční jehlu. potom se dá začít diskutovat o tom, jestli to cyankali napumpujeme či nenapumpujeme..." "" Myslíte, že těmito bláboly na blogu jim vpichujete jehlu do krku a vyvoláváte v nich strach?
Souhlasím s vámi pouze v tom, že Vám skutečně nerozumím.

23.03.2008 09:12:55

klaravesela napsal(a):

Milá a vážená kolegyně Karolíno, až případ paní Urbanové bude skutečně jen a jenom o právu, tak jej budu řešit právními cestami. Zjevně tomu však tak není.... Bohužel i dnes je zde situace taková, že pouze veřejná kontrola může přinést alespoň naději na spravedlnost. Pokud máte jiné zkušenosti než mám já, omlouvám se, ale žijete v njakém lepším, radostnějším, šťastnějšním,právnějším a v každém případě jiném světě než já.
zdravím srdečně, KVS

23.03.2008 15:34:37

Karolína napsal(a):

já nevím, KVS, musím připustit, že máte pravdu v tom, že v pouhá možnost veřejně o něčem mluvit je určitou hrozbou.... ale - a neberte to moc osobně - pro mě jsou Vaše projevy příliš prišpikované tím, co vnímám jako pozérství, příliš prvoplánová snaha poukázat především na sebe. Možná to tak není, třeba jste jen větší extrovert než já, ale prostě mě Vaše blogy principiálně na.sí.ra.jí nikoliv snad svým obsahem (někdy taky), ale formou.... chápu ovšem, že to je můj problém, ne Váš:-)

24.03.2008 07:59:25

klaravesela napsal(a):

Milá a vážená kolegyně Karolíno, já chápu, že Vás mohu hníst :-) Ale vezmětě to takhle: myslíte si, že - kdyby to byla póza - co bych z ní měla?? Jak mám, krucipísek, (herdek, alelujá etc.etc.etc...) poukázat na problém a nepoukázat na sebe?? Když si vezmete dva blogy, které jsem napsala a které mi daly bezkonkurenčně nejvíc práce (Kdo nás soudí a kdo nás obhajuje) koho to zajímalo?? A tam jsou jednoznačně specifikované problémy, o kterých by se skutečně mělo diskutovat. Osobního pozerství tam nebylo ani zbla - s výjimkou toho, že jsem je napsala právě já, ale autorství snad není zločin. A teď se podívejte, kolik lidéí to zajímalo, kolik lidí bylo ochotno těchto problémech diskutovat a nedaj Bože řešit...
Řekněte mi, jak na to a já to s nejsrdečnější radostí udělám: předpokládám, že i Vám jde o věci obecné a veřejné blaho...
Ani práce na formě se nezříkám, ale zase: podejte problém řádně a logicky, dostanete suchý do nosu (zase ta forma... :-) podejte to na emotivně naladěném příběhu, sice dostanu pak do nosu já (že by pózerství - zde ve flagelantské formě??) ale lidi nad tím začnou přemýšlet. Tož tak. Až něco vymyslíte, dejte mi vědět... srdečně, Klára :-)

24.03.2008 13:36:43

klaravesela napsal(a):

Je mi líto, že se KAROLÍNA UŽ NEOZVALA..... má někdo další nějaký nápad, jak z uvedeného dilematu ven??
KVS

27.03.2008 09:34:57

buldatra napsal(a):

KVS:
Jak z uvedeného dilematu ven?
Pořiďte si tiskového mluvčího.
Anebo nediskutujte s jinými advokáty,neb,obávám se,že se s nimi nikdy v ničem neshodnete.
Jsou to přece advokáti,ne?
S úctou
Buldatra

27.03.2008 13:27:39

bigjirka napsal(a):

buldatra má asi pravdu. s Vámi advokáty je to jako s námi poradci. každý je nejchytřejší. Takže jak to, že je konkurent úspěšnější,když já jsem chytřejší? v tom bude asi nějaká lumpárna.... jakpak byste se chtěli domluvit?

27.03.2008 14:19:40

Větroplach napsal(a):

Kéž by bylo takových Klár veselých více . Přejí hodně úspěchu

Než se tak však stane a State Department získá konečně ty správné informace, prosím vás, p.t. moji čtenáři, nemáte náhodou někdo po ruce Saturnina v anglickém překladu?? Obávám se, že pro uvedení věcí na správnou míru je to pro americké velvyslanectví momentálně naprosto nezbytná studijní pomůcka.
Za účelem uvedení věci na správnou míru p.t. čtenáři, který jej poskytne, náklady se ztrátou tohoto nedoceněného skvostu české literatury ráda nahradím….

Advokátní kancelář Klára Samková s.r.o. (Legal office Klára Samková, Ltd.) is insured against liability for damages up to CZK 50,000,000 per year.

In addition to this insurance, each cooperating lawyer is insured for CZK 7,500,000 per year.

If an attorney neglects his/her work in such a way as to damage the interests of his/her client, the damage incurred shall be reimbursed to the client by the attorney's insurance company.